Наукові роботи. Соціологічний факультет

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 130
  • Документ
    До питання про нетотожність понять «репутація підприємства» та «гудвіл»
    (Київ, 2015) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.
    В статті здійснено аналіз понять "репутація підприємства" і "гудвіл", шляхом порівняння змістовних ознак двох зазначених категорій доведено тезу про їх нетотожність. Автором ви! значено, що поняття ділової репутації (до якого гудвіл є найбільш наближеним) є вужчим по відно! шенню до категорії "репутація підприємства". Доведено, що оцінювання репутації як гудвілу, тобто лише в момент зміни власника підприємства, не забезпечує дієвого управлінського кон! тролю над процесом формування репутації і не відображає багатовекторності (стосовно різних стейкхолдерських аудиторій) репутаційного менеджменту. Дійдено висновків, що з позиції бух! галтерського підходу репутація не є активом у складі нематеріальних активів підприємства, вона може розглядатися як актив тільки за економічним підходом. З позиції управління, а не виключно бухгалтерського обліку, категорія "репутація підприємства" ще більше віддаляється від "гудвілу", як певні активи (кваліфікація персоналу, високий рівень менеджменту тощо), які відрізняються від звичайних активів тим, що не існує способів відокремити їх від інших активів та достовірно оцінити, тобто — це дещо інше.
  • Документ
    Война план покажет
    (2013) Деревянко, Елена Георгиевна; Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.
    Отношение к планированию в постсоветском бизнесе изменяется строго по синусоиде. На первом этапе, в «позднеперестроечно-ранненезалежные» времена на волне идиосинкразии к издержкам планово-командной экономики было модно разглагольствовать о всемогуществе невидимой руки конкуренции. Потом доморощенные бизнесмены и консультанты с удивлением узнали, что и в рыночной экономике есть планирование – причем весьма жесткое и многоуровневое. И научились сначала делать бизнес-планы (в основном очковтирательские – как технико-экономические обоснования под банковские кредиты), а затем и более сложные планы для реального использования в повседневной работе.
  • Документ
    PR-атака: реальность и паранойя
    (2013) Деревянко, Елена Георгиевна; Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.
    Дискредитация публичных людей, организаций, отраслей (как это имеет место и в глобальном масштабе относительно вредной еды, и в ситуации нынешней российско-украинской торговой войны), городов, регионов, государств путем целенаправленной информационной атаки – традиционный инструмент разноуровневых конфликтов испокон веков. Далеко не всегда появление негатива в информационном пространстве является однозначным признаком враждебных происков. В большинстве случаев отрицательная информация появляется естественным путем – как результат слов/поступков и/или их интерпретации.
  • Документ
    Зачем топ-менеджеру превращаться в легенду
    (2013) Деревянко, Елена Георгиевна; Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.
    Зачем топ-менеджеру превращаться в живую легенду, чем за это придется заплатить и почему персональный брендинг руководителя должен быть неотъемлемой частью PR-стратегии компании. Бренд как данность Мы живем в сложное и жестокое время, когда самолюбование стало нормой жизни, а скромные эффективные "пахари" не в почете. Гуру маркетинга безапелляционно заявляют: "Если ты не бренд, ты никто!" Но выбор между "Быть никем" или "Стать всем" в бизнесе есть только до тех пор, пока вы не поднялись на вершину корпоративной иерархии. Или не построили по своим чертежам частную бизнес-структуру и самолично не назначили себя Царем горы.
  • Документ
    Контролінг у сфері управління репутацією підприємств
    (Луцьк, 2014) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.
    За результатами дослідження ви значено особливості кон тролінгу в такій сфері, як управління репутацією підприємств. Автором обґрунтовано основні моделі контролінгу в управлінні репутацією підприємств. У статті систематизовано типи результатів за хо дів щодо формування репутації підприємства, які є об’єктами контролінгу.
  • Документ
    Под крылом Черного Лебедя
    (2014) Деревянко, Елена Георгиевна; Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.
    Когда-то, в прошлой жизни, где время текло по-другому, а бизнес делал вид, что он просто бизнес, мы с придыханием говорили слово «кризис». Понимая под ним избыточно угрожающие стабильности события: проблему или предпринимательскую удачу неимоверной силы, которую тоже надо уметь пережить. Тогда мы организовывали (анти) кризисные коммуникации, которые по своей логике изрядно отличались от коммуникаций «мирного времени». Конечно, в разных отраслях экономики было по-разному, но почти нигде сложные ситуации, требующие немедленного реагирования и специфической работы со стейкхолдерами (в частности, в информационном пространстве), не случались каждый день. Даже в очень крупных компаниях очень известных бизнесменов.
  • Документ
    Искусство прозрачности
    (2015) Деревянко, Елена Георгиевна; Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.
    Мы живем в период тектонических сдвигов в информпространстве. Официальный голос компаний имеет все меньшее значение — и ввиду информационной перегрузки, и вследствие непонимания "первыми лицами" и "пиарщиками" современной парадигмы управления репутацией.
  • Документ
    Современные тренды управления репутацией: мир и Украина
    (Київ : КНЕУ, 2018) Деревянко, Елена Георгиевна; Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.
    Nowadays, the managerial ways of forming and maintaining the company's reputation evolve under the influence of large-scale technological changes in the global economy. In the majority of modern trends of reputation management are derived from these changes, as well as their reflection in the social processes and psychology of individuals. The author identified ten main trends in the development of reputation management based on analysis of world trends and characterized the manifestations of these trends in Ukraine.
  • Документ
    Управління репутацією організації як основна функція фахівця у галузі зв’язків із громадськістю
    (2014) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.
    За результатами дослідження визначено функції фахівця у галузі зв’язків із громадськістю, при цьому виокремлено: управління репутацією, виконання представницьких функцій, дослідження громадської думки, управління проектами та здійснення контролю ефективності проведених організацією заходів. Запропоновано комплекс вимог, що формується з аналітичних, творчих та управлінських здібностей, які дозволяють виконувати функції фахівця у галузі зв’язків із громадськістю.
  • Документ
    PR-Тонким слоем
    (2014) Деревянко, Елена Георгиевна; Дерев'янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.
  • Документ
    Ознаки та функції репутації як об'єкта репутаційного менеджменту підприємства
    (Київ, 2012) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.
    У статті досліджено характеристики репутації підприємства та систематизовано її розповсюджені прояви відповідно до запропонованої системи ключових ознак. Запропоновано систему основних функцій репутації як об'єкта репутаційного менеджменту.
  • Документ
    Роль PR-технологій у формуванні репутації компанії
    (2013) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.
  • Документ
    Бизнес-процесс «Управления репутацией» предприятий пищевой промышленности
    (2014) Деревянко, Елена Георгиевна; Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.
    Целью статьи является развитие методической базы репутационного менеджмента, направленное на формализацию теоретических положений, и объяснение, как именно организовать репутационный менеджмент на предприятиях пищевой промышленности. В статье доказана перспективность использования концепции менеджмента бизнес-процессов (Business Process Management) в управлении репутацией. На основе построения диаграммы окружения бизнес-процесса «Управление репутацией» наглядно показаны его ключевые участники (поставщики и клиенты бизнес-процесса), определено их место в формировании репутации предприятия. Также в результате исследования доказано, что репутационный менеджмент необходимо считать бизнес-процессом высшего уровня управления. Построение потоковой структуры бизнес-процесса «Управление репутацией» позволило раскрыть логику взаимосвязи входов и выходов в рамках выделенных основных этапов бизнес-процесса: оценки текущего состояния репутации, сбора информации о стейкхолдерах, определения целей РR-стратегии, разработки РR-стратегии, планирования необходимых ресурсов, реализации РR-стратегии, оценки эффективности и мониторинга процесса. Предложены потоковая, функциональная и организационная структуры бизнес-процесса «Управление репутацией» для предприятий пищевой промышленности. При этом обоснование сначала функциональной, а затем организационной структур бизнес-процесса «Управление репутацией» дает возможность распределить функции репутационного менеджмента между конкретными исполнителями, установить ответственность за каждый этап бизнес-процесса.
  • Документ
    Залученість споживачів до формування репутації вітчизняних підприємств харчової промисловості
    (2015) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.
    У статті висвітлено результати емпіричного дослідження щодо залучення споживачів у діяльність вітчизняних підприємств харчової промисловості взагалі та у процеси формування їх репутації зокрема. Результатом активного залучення споживачів у зазначені процеси, у відповідності з авторською позицією, є формування антикрихкої репутації підприємства. На основі проведеного емпіричного дослідження – анкетування 50 споживачів продукції досліджуваних 19 підприємств, які представляють різні підгалузі харчопрому, – виявлено ряд тенденцій, які підтверджують залежність антикрихкості репутації і перспектив сталого розвитку підприємства від рівня системності його репутаційного менеджменту. Автор оперує поняттям «організаційний профіль системи репутаційного менеджменту (СРМ)», який визначається за наявністю чи відсутністю на підприємстві певних організаційних елементів системи репутаційного менеджменту: виокремлення в організаційній структурі спеціалізованого РR-підрозділу (відділу з управління репутацією), наявність документально формалізованої РR-стратегії та оперативних планів РR-роботи різного часового горизонту, наявність документально формалізованого плану дій у надзвичайних ситуаціях (план антикризових РR-активностей) тощо.
  • Документ
    System of Enterprise Reputation Management
    (2014) Derevianko, О.Н.; Дерев’янко, О.Г.
    The article offers a system of enterprise reputation management directed at increase of economic benefits from formation and maintenance of high reputation in the result of maximisation of the volume of the incoming cash flows of the enterprise and also their duration and stability. It proves that reputation management, which allows achievement of economic goals of the enterprise, should be directed at key groups of stakeholders: growth of products sales is ensured by consumers, growth of internal stability – by enterprise personnel, growth of external stability – by society, including authority bodies, growth of business value – by investors, owners and partners. The article describes components of the system of enterprise reputation management, the degree of development of which are determined by three vectors: interaction with stakeholders and level of their feedback: messaging, informing, convincing and attracting; activity of the used instruments of reputation management, regularity and intensity, and also quantitative indicators of their application within the framework of directions of the product PR, corporate PR and IR, internal PR, GR and PR&CSR; level of organisational pre-requisites (functional, system and strategic) of the system of reputation management.
  • Документ
    Організаційні профілі системи репутаційного менеджменту підприємств харчової промисловості України
    (2015) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.
    У статті висвітлено результати емпіричного дослідження організаційних елементів системи репутаційного менеджменту (СРМ), яке проводилося шляхом опитування представників керівництва 69 підприємств харчової промисловості України. Автором введено в науковий обіг та уточнено ряд понять, зокрема: організаційний «фундамент» СРМ – організаційні передумови (наявність відповідних посад, затвердженої стратегії РМ, плану антикризового РМ тощо) активного використання інструментів РМ і залучення стейкхолдерів до формування репутації підприємства; одна з трьох складових СРМ підприємства. «Організаційний профіль СРМ» – це тип (рівень розвиненості) організаційного «фундаменту» СРМ, який ідентифікується за наявністю чи відсутністю на підприємстві певних організаційних елементів системи репутаційного менеджменту. У статті за результатами дослідження підприємств харчової промисловості України запропоновано розрізняти п’ять типів організаційного профілю СРМ: споживацький – наявні, як правило, всі елементи СРМ лише функціонального рівня; перехідний – фрагментарно присутні елементи організаційних передумов усіх трьох рівнів (функціонального, системного та стратегічного); розвинений – наявні не менш як 80% елементів «фундаменту» СРМ; зародковий – відсутність більш ніж 80% елементів «фундаменту» СРМ; дочірній – відсутність у підприємства до 100% елементів «фундаменту» СРМ, обумовлена наявністю всіх необхідних функцій на рівні головної (материнської) компанії. Доведено, що у харчових підприємств України найпоширенішим є саме споживацький тип організаційного профілю СРМ, що пояснюється їх орієнтацією на внутрішній ринок. Однак уже найближчими роками можна очікувати на зміни в організаційних профілях СРМ підприємств-експортерів: перехідний та розвинений профілі СРМ поступово заміщуватимуть споживацький.
  • Документ
    Study of stability and antifragility of reputation in view of multi-vector character of reputation management of enterprises
    (2017) Derevianko, О.Н.; Дерев’янко, Олена Георгіївна
    The paper is devoted to the development of fundamental bases of the reputation management of enterprises and elaboration of its methodological and methodical support. There was offered to use “antifragility” conception in the reputation management of an enterprise that allows to activate the cooperation with key stakeholders and to trace the effectiveness of managerial arrangements. At that reputation antifragility that is the ability to its self-support is a criterion of effectiveness of the reputation management of an enterprise. The projection of Taleb’s conception on the reputation management of enterprises provides the management balance (as a purposeful formation of an enterprise reputation) and self-management balance (as a spontaneous formation of an enterprise reputation) at the conceptual level. At that in the aspect of the economic approach, “antifragility of an enterprise reputation” is not equal to the notion “anticrisis enterprise management”, where the last one reproduces the process of counteraction to crisis phenomena. The features of reputation antifragility are considered as: stability as a closest synonym of antifragility; while assessing a reputation, it is necessary to take into account its ability to resist rare destructive events; anticrisis (crisis) reputation management as a necessary but not enough method of providing antifragility of an enterprise reputation; informational transparency and its necessity to form an antifragile enterprise reputation.