Архив электронных ресурсов
[Зарегистрироваться]
 

eKhNUIR >
Факультет психології >
Наукові роботи. Факультет психології >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/9939

Название: «БУЛІНГ ПО-ДОРОСЛОМУ»: ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЖЕРТВ ЦЬКУВАННЯ У ПЕДАГОГІЧНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Авторы: Луценко, Олена Львівна
Ткачук, Карина Євгеніївна
Ключевые слова: цькування на робочому місці, булінг, педагогічні колективи, психологічна атмосфера, стилі керівництва, макіавеллізм, мотиви
психологія
Дата публикации: 4-Июл-2014
Серия/Номер: Практична психологія та соціальна робота.;2013. – №11. – С. 43-49.
Реферат: У статті вивчається ступінь цькування, що шкільні педагоги відчувають на робочому місці, яке може ініціюватися з боку інших педагогів або адміністративного персоналу. В дослідженні булі протестовані 60 вчителів та вихователів двох шкіл м. Харкова (середньої школи та гімназії). Виявлено, що у вивчених школах педагоги зазнають невисокий ступінь необґрунтованих переслідувань. Найбільшою мірою до булінгу вразливі люди тривожні, сенситивні, астенічні, інтровертовані, орієнтовані на гуманістичні цінності. В середньому ступені булінг відчувають особи ригідного, флегматичного типу з конкретним та інертним мисленням. В найменшому ступені булінг сприймають особи шизоідного типу.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/9939
Располагается в коллекциях:Наукові роботи. Факультет психології

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Статья Луценко Ткачук учит буллинг укр.doc177 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть
Просмотр статистики

Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright   ©   2002-2008   MIT   and   Hewlett-Packard - Обратная связь