«Булінг по-дорослому»: психологічні особливості жертв цькування у педагогічному середовищі

Ескіз недоступний

Дата

2014-07-04

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті вивчається ступінь цькування, що шкільні педагоги відчувають на робочому місці, яке може ініціюватися з боку інших педагогів або адміністративного персоналу. В дослідженні булі протестовані 60 вчителів та вихователів двох шкіл м. Харкова (середньої школи та гімназії). Виявлено, що у вивчених школах педагоги зазнають невисокий ступінь необґрунтованих переслідувань. Найбільшою мірою до булінгу вразливі люди тривожні, сенситивні, астенічні, інтровертовані, орієнтовані на гуманістичні цінності. В середньому ступені булінг відчувають особи ригідного, флегматичного типу з конкретним та інертним мисленням. В найменшому ступені булінг сприймають особи шизоідного типу.

Опис

Ключові слова

цькування на робочому місці, булінг, педагогічні колективи, психологічна атмосфера, стилі керівництва, макіавеллізм, мотиви, психологія

Бібліографічний опис