DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Соціологічний факультет >
Наукові роботи. Соціологічний факультет >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/4799

Название: Сучасна вища освіта як предмет соціологічної рефлексії
Авторы: Бакіров, В.С.
Ключевые слова: high education
sociology of education
university
вища освіта
суспільство знань
соціологія освіти
університети
Issue Date: 2009
Издатель: Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Библиографическое описание: Бакіров В.С. Сучасна вища освіта як предмет соціологічної рефлексії / Виль Савбанович Бакіров // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2009. – №881. Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи. – Вип. 24. – С. 31 - 36
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено проблемам соціологічного осмислення вищої освіти у зв’язку із її радикальними трансформаціями під впливом становлення "суспільства знань" і викликів глобалізації. Показано необхідність спеціального соціологічного вивчення інституційної трансформації вищої освіти, нових парадигм навчання; функціонування університетів у мультикультуральних умовах; реалізації університетської автономії, академічних прав і свобод; соціальної відповідальності вищої школи, її взаємодії з політичними інститутами. Статья посвящена проблемам социологического осмысления высшего образования в связи с его радикальными трансформациями под влиянием становления "общества знаний" и вызовов глобализации. Показана необходимость специального социологического изучения институциональной трансформации высшего образования, новых парадигм обучения, функционирования университетов в мультикультуральных условиях, реализации университетской автономии и академических прав и свобод, социальной ответственности высшей школы, ее взаимодействия с политическими институтами. The article іs dedicated to problems of sociological reflections on the tertiary education with regard to it radical transformations by the influence of the emerging "knowledge society" and globalization chalenges. The following issues are in the focus of the paper: the need for special sociological study of the higher education institutional transformation, the new teaching paradigms, the issue of the universities’ functioning in multicultural conditions; specific features of the university autonomy social structuring and academics freedoms; the social responsibility of the HEE and there interaction with political institutions.
Описание: Бакіров Виль Савбанович – член-кореспондент НАН України, доктор соціологічних наук, професор, ректор Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/4799
Appears in Collections:Наукові роботи. Соціологічний факультет

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Bakirov.pdf495,99 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback