DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Соціологічний факультет >
Наукові роботи. Соціологічний факультет >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/4773

Название: Гетерогенность рекламной информации как предпосылка развития нетократии в современном обществе
Авторы: Лисица, Н.М.
Ключевые слова: информация
реклама
гетерогенность рекламной информации
нетократия
Issue Date: 2009
Издатель: Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Библиографическое описание: Лисица Н.М. Гетерогенность рекламной информации как предпосылка развития нетократии в современном обществе / Лисица Надежда Михайловна // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2009. – №844. Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи. – Вип. 23. – С. 44 - 46
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається гетерогенність рекламної інформації як чинник розвитку нетократичних характеристик суспільства. Аналізуються гетерогенність джерел подачі інформації споживачу, гетерогенність формування новин в рекламній інформації, гетерогенність залучення засобів стимулювання зацікавленості споживачів тощо. Підкреслюється що проблеми сучасної рекламної інформації засновані на перенасиченості однакової інформації, що, як правило, веде до ролевого перенапруження тих, на кого направлена рекламна інформація. Зазначається, що для збереження постійних лояльних споживачів реклами і залучення нових споживачів, необхідно варіювати джерела подачі інформації споживачу і сценарії новин. The article deals with heterogeneity of advertising information. It is suggested to analyze heterogeneity of the sources of presenting information to the consumer, heterogeneity of new ideas in advertising information, heterogeneity of attracting the interest of consumers. The problems of contemporary advertising information are based on the saturation of one and the same information, that leads to role tension of those on whom the information is oriented at. To keep the loyal consumers of advertising and secure the attraction of new consumers it is necessary to vary the sources of presenting information to consumers and the scenes of new ideas.
Описание: Лисица Надежда Михайловна – доктор социологических наук, профессор кафедры международной экономики и менеджмента внешнеэкономической деятельности Харьковского национального экономического университета; професор кафедры прикладной социологии Харьковского национального университета имени В. Н. Каразина
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/4773
Appears in Collections:Наукові роботи. Соціологічний факультет

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Lisica.pdf465,22 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback