Навчальні видання. Факультет психології
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчальні видання. Факультет психології за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 101
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Виховна педагогічна практика студентів(друкарня № 18 ПЗ., 2011) Нечепоренко М.В.В методичних рекомендаціях подана інформація про місце та значення виховної роботи в період педагогічної практики, розкриваючи її види, завдання та призначення. Подаються також поради студентам і методистам щодо підготовки й проведення виховного заходу з навчальної дисципліни та з погляду виконання обов’язків класного керівника, складання психолого- педагогічних характеристик на учня, класний колектив.Документ До 160-річчя кафедри педагогіки. Наукова доповідь(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2010) Нечепоренко, Л.С.В доповіді розглядається питання відкриття кафедри в 1850 р. і дається аналіз сучасного стану науково-дослідної і навчально-методичної роботи. Основний напрямок пошуків – це онто-інвайронментальне виховання студентів з погляду підготовки їх до успішної педагогічної діяльності, спрямованої на формування позитивного почуття, бажання, намірів, створення активно-позитивного морально-духовного мікроклімату. Формування успішної особистості, готової до співпраці, є унікальним езотеричним і екзотеричним завданням. Єдність, як провідна методологічна ідея і доброчинність, є принципом і завданням сучасних наукових пошуків кафедри педагогіки університету імені В.Н. Каразіна.Документ Емоційно-вольова культура студента(друкарня № 18 ПЗ., 2011) Нечепоренко М.В.В монографії розглянуто роль і значення загальної емоційно-вольової культури особистості студента з погляду підготовки його до майбутньої професійної діяльності. В книзі подано обґрунтовану систему принципів і прийомів впливу на емоційно- вольовий компонент особистості з метою його професійно-педагогічної підготовки до злагодженої, узгодженої діяльності з учнями, батьками на основі педагогіки співробіт- ництва, взаємопорозуміння та готовності діяти за законами Краси й гармонії. Орієнтація на цілісний емоційно-вольовий компонент творчого характеру та опора на позитивні переживання передбачає сповідання вічних морально-духовних ідеалів та пошук со- ціальної захищеності через дотримання вимог трьох вічних моральних доброчинників, якими є Віра, Надія, Любов та показ безперспективності й потворності тенденцій до конфліктів, екстремізму, знущання, нудьги, суму, ненависті, заздрощів, розпусти, які, знищуючи красу, нівечать душу самого їх носія та призводять до самознищення.Документ Емпірична оцінка надійності тесту. Практичні заняття з комп'ютерної психодіагностики(2016-11-07) Олефір, Валерій ОлександровичПрезентация к практическому занятию по курсу "Компьютерная психодиагностика" на тему "Эмпирическая оценка надежности теста". Представлены определение надежности, задание студентам, формула Кьюдера-Ричардсона.Документ Етнопсихологія : підручник(Харків : Харківскьий національний університет імені В.Н. Каразіна, 2019) Павленко, Валентина МиколаївнаПідручник узагальнює сучасні наукові погляди на предмет, історію, основні підходи, поняття та методи етнопсихології. Розглядаються проблеми співвідношення етнічної спільноти й особистості як члена цієї спільноти, а також різні варіанти міжетнічних відносин: міжетнічне ставлення, сприйняття, комунікація, взаємодія як на індивідуальному, так і на груповому рівнях, як у своїх позитивних толерантних формах, так і в негативних – дискримінаційних чи конфліктних. Особливістю цього підручника є те, що останній параграф кожного розділу присвячений внеску сучасних українських вчених у дослідження відповідної проблематики, наведені приклади їх теоретичних та емпіричних розробок. Кожен розділ закінчується переліком контрольних питань для самоперевірки та рекомендованою літературою для кращого засвоєння матеріалу розділу. Підручник розрахований в першу чергу на студентів-психологів університетів, які опановують курс «Етнопсихології», проте він може бути цікавим і корисним також широкому колу читачів, які цікавляться цією проблематикою.Документ Зв'язок між статеворольовими характеристиками та показниками соціально-психологічної адаптації у дівчат(2014-03) Фаворова К.М.; Колпак Т.; Терещенко Н.М.Метою проведеного дослідження було виявлення зв'язку між статеворольовими характеристиками та показниками соціально-психологічної адаптації у дівчат. Методи дослідження: для дослідження статеворольових особливостей - структурна статеворольова шкала (О. С. Кочарян, Є. В. Фролова), методика діагностики соціально-психологічної адаптації Роджерс-Даймонд. Виявилося, що утворення маскулінності/фемінінності мають вплив на показники соціально-психологічної адаптації у дівчат. При цьому утворення фемінінності мають суперечливий вплив на первинні показники соціально-психологічної адаптації, а саме позитивно пов’язані як із характеристиками адаптованої, так і неадаптованої особистості. Майже із усіма інтегрованими показниками адаптованості фемінінність пов’язана негативно. Маскулінність не пов’язана із інтегрованими показниками адаптованості та позитивно впливає на такі первині показники, як домінування і ескапізм.Документ Зоопсихология. Презентация к лекции 1(2011-10-03T12:19:56Z) Фролова, Е.В.Документ Зоопсихология. Презентация к лекции 2(2011-10-03T12:51:06Z) Фролова, Е.В.Документ Зоопсихология. Презентация к лекции 3(2011-10-03T12:58:11Z) Фролова, Е.В.Документ Зоопсихология. Презентация к лекции 4(2011-10-03T13:01:22Z) Фролова, Е.В.Документ Зоопсихология. Презентация к лекции 5(2011-10-03T13:03:32Z) Фролова, Е.В.Документ Зоопсихология. Презентация к лекции 6(2011-10-03T13:06:56Z) Фролова, Е.В.Документ Зоопсихология. Учебно-методические рекомендации(Харьковский национальный университет имени В.Н.Каразина, 2002) Кряж, И.В.Рассматриваются основные темы, включенные в программу учебного курса "Зоопсихология и основы сравнительной психологии". Значительное место отводится проблемам социального поведения животных. Предназначено для студентов психологических факультетов, а также может быть полезным для студентов биологических факультетов.Документ История психологии. 7 семестр. Лекции(2014-06-14) Кряж, И.В.Презентации лекций по истории психологии, прочитанных в 2013-14 уч.г. для студентов 4 курса факультета психологии (7 семестр).Документ Когнітивні ресурси забезпечення успішності навчальної діяльності студентів(Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського «Харк. авіац. ін.-т», 2011) Кочарян, О.С.; Фролова, Є.В.; Павленко, В.М.Розглянуто сучасні підходи щодо функціонування інтелекту у навчальній діяльності. Наведено огляд стильових характеристик навчання на рівні сприймання навчальної інформації та можливостей їхнього розвивального впливу на особистість студентів. Здійснено аналіз інтелектуальних і когнітивно-стильових характеристик навчальної діяльності студентів технічних і гуманітарних напрямів підготовки та надано рекомендації щодо організації навчальних занять і вибору засобів викладання. Для викладачів, студентів зі спеціальності «Психологія», кураторів академічних груп, співробітників психологічної служби вузів.Документ Конспект лекций по дисциплине "Методы психотерапии и психокоррекции"(2013-02-03T13:24:54Z) Кочарян, А.С.; Терещенко, Н.Н.; Кочарян, И.А.Документ Конспект лекций по дисциплине "Основы неврозологии и психиатрии"(2013-02-03T13:20:17Z) Кочарян, А.С.; Терещенко, Н.Н.; Фролова, Е.В.; Федосеев, В.А.Документ Конспект лекций по дисциплине "Психотерапия"(2013-02-03T13:03:44Z) Бурлачук, Л.Ф.; Жидко, М.Е.; Кочарян, А.С.Документ Конспект лекций по дисциплине "Сравнительная психология (зоопсихология)"(2013-02-03T13:11:34Z) Фролова, Е.В.Документ Конспект лекцій з дисципліни "Психологія"(2013-02-03T13:31:04Z) б/а