Навчальні видання. Навчально-науковий інститут комп’ютерної фізики та енергетики
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчальні видання. Навчально-науковий інститут комп’ютерної фізики та енергетики за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 68
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналітична геометрія. Схеми, таблиці та задачі: Методичні вказівки до курсу „Аналітична геометрія” для студентів першого курсу спеціальностей фізико-математичного напряму(Х.: ХНУ, 2007) Нємченко, К.Е.Методичні вказівки з вивчення курсу „Аналітична геометрія. Схеми, таблиці та задачі” створено для студентів першого курсу спеціальностей фізико-математичного напряму Особливістю курсу є те, що він призначений для студентів, які в подальшому спеціалізуються в різних галузях знань. Серед них є і майбутні фахівці з теоретичної фізики, фізики-експериментатори, програмісти й медичні фізики. З цієї причини автор намагався зробити в посібнику кілька рівнів складності (або строгості). До підрозділів додано по одній або дві задачі, що є в деякому сенсі класичними, і без них не може обходитися жодний курс аналітичної геометрії. До кожного розділу, відповідно до вимог Болонського процесу, додано справи для самоперевірки, задачі середнього рівня складності, а також завдання підвищеної складності для самостійного дослідження (індивідуальні навчально-дослідні завдання).Документ Методические материалы по курсу «Аналитическая геометрия»(Х. : ХНУ, 2009) Киценко, Ю.А.; Немченко, К.Э.Документ Методика оцінки збитків від наслідків надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру : Для самостійного вивчення(Кафедра БЖД. Фізико-енергетичний факультет Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, 2012) б/аДокумент Стани втоми і стресу : методична розробка для проведення практичного заняття(Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012) Адаменко, М.І.Мета роботи – вивчити найбільш розповсюджені методи оцінки станів втоми і стресу людини, що виникають у процесі діяльності.Документ Законы и нормативные акты : лекция(Кафедра БЖД. Физико-энергетический факультет Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина, 2012) б/аДокумент Концепція безпеки міста Харкова : семінарське заняття(Кафедра БЖД. Фізико-енергетичний факультет Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, 2012) б/аКонцепція безпеки Харкова презентує систему поглядів на мету, задачі, основні принципи і напрямки діяльності у галузі забезпечення безпеки розвитку міста, життя і здоров'я населення, його прав і свобод в умовах можливих зовнішніх і внутрішніх небезпек і загроз. Вона є основою для: розробки стратегії забезпечення безпеки Харкова; вдосконалення і подальшого розвитку нормативно-правової бази забезпечення безпеки особи, суспільства, міста.Документ Влияние тяжёлых металлов на человека и окружающую среду(Кафедра БЖД. Физико-энергетический факультет Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина, 2012) б/аТяжелые металлы (ртуть, свинец, кадмий, цинк, медь, мышьяк) относятся к числу распространенных и весьма токсичных загрязняющих веществ. Они широко применяются в различных промышленных производствах, поэтому, несмотря на очистные мероприятия, содержание соединения тяжелых металлов в промышленных сточных водах довольно высокое. Наиболее активно накапливаются металлы в морской воде. Поэтому морепродукты, способные концентрировать загрязнения до угрожающих здоровью человека уровней, вызывают тревогу и обуславливают проблему безопасности пищи. Большие массы соединений тяжелых металлов поступают в океан через атмосферу. Металлы - токсиканты вездесуще: в различных формах они могут загрязнять все три области биосферы - воздух, воду и почву. Свинец, кадмий, ртуть входят в тройку тяжелых металлов, представляющих наибольшую опасность для человека и окружающей среды. Свинец, кадмий, ртуть входят в группу тяжёлых цветных металлов которая включает в себя: Сu, Ni, Co, Pb, Sn, Zn, Cd, Bi, Sb, Hg. ( медь, никель, кобальт, свинец, цинк, кадмий, висмут, сурьма, ртуть).Документ Працездатність людини : методична розробка для проведення практичного заняття(Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012) Адаменко, М.І.Мета роботи – ознайомитися з поняттям працездатність людини, навчитися визначати рівень власної працездатності.Документ Настановча лекція для слухачів ФЗН з навчальної дисципліни “Охорона праці”(Кафедра БЖД. Фізико-енергетичний факультет Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, 2012) б/аДокумент Понятие о психологической подготовке: для самостоятельного изучения(Кафедра БЖД. Физико-энергетический факультет Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина, 2012) б/аОснови виявлення та оцінка хімічної обстановки в разі аварії на ХНО : для самостійного вивчення. 2012 © Кафедра БЖД. Фізико-енергетичний факультет Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.Документ Управління охороною праці : лекція(Кафедра БЖД. Фізико-енергетичний факультет Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, 2012) б/аДокумент Здоров'я і механізми його підтримки : методична розробка для проведення практичного заняття(Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012) Адаменко, М.І.Мета роботи – вивчити поняття здоров’я, імунітет, основні механізми підтримки здоров’я, за допомогою тестових методик дати суб'єктивну оцінку свого здоров'я та імунітету.Документ Ергономічна оцінка робочого місця : методична розробка для проведення практичного заняття(Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012) Адаменко, М.І.Мета роботи – ознайомитися з принципами і методами ергономічної оцінки робочого місця.Документ Чрезвычайные ситуации техногенного характера(Кафедра БЖД. Физико-энергетический факультет Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина, 2012) б/аДокумент Аналіз ризику виникнення небезпеки : методична розробка для проведення практичного заняття(Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012) Адаменко, М.І.Мета роботи – ознайомитися з методикою проведення аналізу ризику виникнення небезпек.Документ Управління охороною праці на місцевому рівні : лекція(Кафедра БЖД. Фізико-енергетичний факультет Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, 2012) б/аДокумент Цивільний захист : методичні вказівки до самостійної роботи студентів(Физико-энергетический факультет Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина., 2012) б/аНавчальна дисципліна «Цивільний захист» є нормативною дисципліною, що включається в навчальні плани як самостійна дисципліна обов’язкового вибору. Вона зберігає свою самостійність за будь-якої організаційної структури вищого навчального закладу. Обсяг навчального часу для вивчення дисципліни «Цивільний захист» визначений державними вимогами (спільний наказ Міністерства освіти і науки України, Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи та Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 21.10.2010 року, № 969/922/216 «Про організацію та вдосконалення навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту у вищих навчальних закладах України») і складає 36 академічних годин (1,0 кредит EСTS), з яких 18 годин відведено на аудиторні заняття, 18 годин – самостійна робота студентів. У процесі опанування навчальним матеріалом студенти виконують розрахунково-графічну роботу. Форма підсумкового контролю знань – диференційований залік.Документ Розвідка зони надзвичайної ситуації : практичне заняття(Кафедра БЖД. Фізико-енергетичний факультет Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, 2012) б/аДокумент Шкідливі речовини в повітрі робочої зони, їх нормування та визначення : лекція(Кафедра БЖД. Физико-энергетический факультет Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина, 2012) б/аДокумент Методика визначення сил та засобів для ліквідації НС техногенного та природного характеру : для самостійного вивчення(Кафедра БЖД. Фізико-енергетичний факультет Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, 2012) б/а1. Методика визначення сил та засобів для ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру. 2. Розв’язання практичних задач щодо визначення сил та засобів для ліквідації надзвичайних ситуацій.