DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Факультет психології >
Наукові роботи. Факультет психології >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/9941

Название: Явище булінгу як деструктивний феномен у середовищі середньої школи
Авторы: Абсалямова, К.З.
Луценко, О.Л.
Ключевые слова: шкільне цькування, булінг, соціальний статус, соціальна роль, особистісні якості
психологія
Issue Date: 4-Jul-2014
Серия/номер: Вісник Харк. нац. ун-ту імені В.Н. Каразіна. Серія: Психологія.;2014. – № 1095. – С. 191-197.
Краткий осмотр (реферат): Метою статті є дослідження проявів соціальних та особистісних особливостей учасників булінгу (цькування) в середовищі середньої школи. Вибірка: 97 учнів 5-7 класів загальноосвітньої школи та їхні класні керівники. Методи: анкети щодо проявів булінгу для дітей та класних керівників, метод соціометрії, тест «Драматичний трикутник», Адаптований модифікований особистісний опитувальник Р. Кеттела для дітей, проективна методика «Малюнок неіснуючої тварини». Знайдені та пояснені зв’язки проявів булінгу з соціометричними показниками, соціальними ролями, властивостями особистісними.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/9941
Appears in Collections:Наукові роботи. Факультет психології

Files in This Item:

File Description SizeFormat
УДК 316 - ред.doc170,5 kBMicrosoft WordView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback