Архив электронных ресурсов
[Зарегистрироваться]
 

eKhNUIR >
Факультет психології >
Наукові роботи. Факультет психології >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/9936

Название: ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНОГО СТАТУСУ, СОЦІАЛЬНИХ РОЛЕЙ ТА АЛЬТРУЇЗМУ У ПІДЛІТКІВ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬ БУЛІНГ У ВІДНОСИНАХ
Авторы: Абсалямова, Каміла Зайнетдінівна
Луценко, Олена Львівна
Ключевые слова: шкільне цькування, булінг, соціальний статус, соціальна роль, заздрісність
соціальна психологія
Дата публикации: 4-Июл-2014
Серия/Номер: Соціальна психологія;– 2013. - №. 55. – С. 65-76.
Реферат: Метою статті є дослідження проявів та соціально-психологічних аспектів булінгу (цькування) в середовищі старшої школи. Вибірка: 92 учні 8-11 класів загальноосвітньої школи та їхні класні керівники. Методи: анкети щодо проявів булінгу для дітей та класних керівників, метод соціометрії, тест «Драматичний трикутник» та завдання на заздрість/альтруїзм. Знайдені зв’язки булінгу з негативним емоційним соціальним статусом, роллю «агресора», «жертви» та заздрістю.
Описание: The aim of this work is researching the manifestations and social-psychological aspects of bullying in the senior classes of school environment. The sample: 92 pupils of 8-11 years of studying of secondary school and theirs form-masters. The methods: a form of bullying manifestations for pupils and theirs form-masters, sociometry, Drama triangle questionnaire and the tasks on envy/altruism. It was fond the relationships between bullying and negative emotional social status, role of aggressor and victim, and envy.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/9936
Располагается в коллекциях:Наукові роботи. Факультет психології

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Статья буллинг в старш шк соц - СП.doc132 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть
Просмотр статистики

Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright   ©   2002-2008   MIT   and   Hewlett-Packard - Обратная связь