DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Факультет геології, географіії, рекреації і туризму >
Наукові роботи. Геолого-географічний факультет >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/9925

Название: Суспільно-географічні особливості торгово-розважальних центрів як публічних просторів м. Харкова
Авторы: Ключко, Л.В.
Ісмаілова, А.Г.
Ключевые слова: публічні простори
торгово-розважальні центри
суспільно-географічні особливості торгово-розважальних центрів
Issue Date: 3-Jul-2014
Серия/номер: УДК;911.3
Краткий осмотр (реферат): Стрімкий темп життя міського населення вже давно перетворив торгово-розважальні комплекси та центри в усьому світі в популярні місця для проведення дозвілля та відпочинку. Зручний формат «три в одному» – покупки, розваги та їжа – є відмінним варіантом насиченого проведення часу для всієї родини. Відвідувачі торгово- розважальних центрів (ТРЦ) можуть прийти самі, взяти дітей, запросити друзів, ділових партнерів, коханих або ж просто знайомих, адже на значних площах ТРЦ, у більшості випадків, зібрані найкращі оператори і бренди міжнародного рівня, а різноманітність і якість розважальних закладів, незалежно від віку і статусу відвідувача, не залишать нікого байдужим, у чисельних кафе, фаст-фудах та ресторанах можна скуштувати різноманітні страви з усього світу – від традиційних до екзотичних.
Описание: Економічна та соціальна геогра-фія: Наук. зб. / [Ред.. кол.: С.І. Іщук (відп. ред.) та ін. ] – 2014. – Вип. 1 (69). – с. 186 – 193.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/9925
Appears in Collections:Наукові роботи. Геолого-географічний факультет

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Суспільно-географічні особливості торгово-розважальних центрів як публічних просторів м. Харкова.pdf926,78 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback