DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Соціологічний факультет >
Наукові роботи студентів та аспірантів. Соціологічний факультет >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/962

Название: Роль выбора целевой аудитории в практике паблик рилейшнз
Авторы: Горобец, Р.
Ключевые слова: PR-кампания
PR-программа
СМИ
Issue Date: 2010
Издатель: ХНУ імені В.Н.Каразіна
Библиографическое описание: Горобец Роман. Роль выбора целевой аудитории в практике паблик рилейшнз / Роман Горобец // Соціологія у (пост)сучасності. Збірник тез доповідей учасників VІІІ Міжнародної наукової конференції студентів та аспірантів [Харків, 15 – 16 квітня 2010 р.]. – Х.: ХНУ імені В.Н.Каразіна, 2010. – С. 52-53
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/962
Appears in Collections:Наукові роботи студентів та аспірантів. Соціологічний факультет

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Горобец 52-53.pdf299,09 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback