DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Філософський факультет >
Наукові роботи. Філософський факультет >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/9449

Название: „Ефект віддзеркалення” як проблема політичного маркетингу
Другие названия: „Mirror effect” as a political marketing problem
Авторы: Самброс, А.С.
Sambros, A.
Ключевые слова: ефект віддзеркалення
політичний маркетинг
прикладна політологія
політичний ринок
політичне поле
політичні технології
політичний продукт
програмування попиту
моделі поведінки споживачів
mirror effect
political marketing
political product
applied political science
political
market
political technologies
political field
programming of the demand
models of consumer behavior
Issue Date: 2013
Издатель: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Библиографическое описание: Самброс А.С. „Ефект віддзеркалення” як проблема політичного маркетингу / А.С. Самброс // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, серія „Питання політології” – № 1060. – 2013. – С. 118-123
Серия/номер: 1060;
Краткий осмотр (реферат): Розглядається зв’язок між концепцією „ефекту віддзеркалення” та сучасним етапом розвитку технологій політичного маркетингу. Досліджується вплив „ефекту віддзеркалення” на процес розробки та використання політичних продуктів. The connection between concept of “Mirror effect” and modern development level of political marketing technologies is studied. The impact of “Mirror effect”, that it makes on the process of development and use of political products is researched.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/9449
ISSN: 32.019.5
Appears in Collections:Наукові роботи. Філософський факультет

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Sambros.pdf157,33 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback