DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Соціологічний факультет >
Наукові роботи студентів та аспірантів. Соціологічний факультет >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/895

Название: Особенности семиологии потребления в информационном обществе
Авторы: Зинюк, А.
Ключевые слова: самовыражение
бренд
Блумер
интеракция
псевдокультура
Бодрийяр
Issue Date: 2009
Издатель: ХНУ імені В.Н.Каразіна
Библиографическое описание: Зинюк Анна. Особенности семиологии потребления в информационном обществе / Анна Зинюк // Соціологія у (пост)сучасності. Збірник тез доповідей учасників VІІ Міжнародної наукової конференції студентів та аспірантів [Харків, 13 – 15 квітня 2009 р.]. – Х.: ХНУ імені В.Н.Каразіна, 2009. – C. 100-101
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/895
Appears in Collections:Наукові роботи студентів та аспірантів. Соціологічний факультет

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Зинюк Анна.pdf158,94 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback