Сучасне обслуговування користувачів у бібліотеці вищого навчального закладу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Київ : Видавництво Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського.

Анотація

У статі і показано, як застосування інформаційних технологій, а саме, автоматизованої реєстрації читачів, електронного каталогу, електронного замовлення літератури, комунікаційної служби «Бібліотечний форум» дає змогу бібліотеці університету на високому рівні забезпечувати навчальний та науково-дослідний процеси, постійно розширювати аудиторію користувачів. The information technologies use in the service process enables the university library to provide information for educational and scientific processes at a qualitatively higher level. The introduction of new forms of the library and information services, modern and convenient services expand the audience of the users giving them access to traditional and electronic resources of the library.

Опис

Олена Бабічева, заст. директора ЦНБ Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.

Ключові слова

бібліотека, автоматизація бібліотечних процесів, електронні ресурси, інформаційні технології, електронне замовлення літератури, дистанційне обслуговування читачів, automation, library, electronic resources, information technology, services

Бібліографічний опис

Бабічева О.Г. Сучасне обслуговування користувачів у бібліотеці вищого навчального закладу / Олена Бабічева // Бібліотечний вісник. – 2013. – № 3(215). – С. 13–15.