Социальный маркетинг физкультурно-спортивных услуг

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ХНУ імені В.Н.Каразіна

Анотація

Опис

Ключові слова

некоммерческий маркетинг, канал коммуникации, продукт, социальная реклама, спорт, фитнес-клуб

Бібліографічний опис

Бабичев Максим. Социальный маркетинг физкультурно-спортивных услуг / Максим Бабичев // Соціологія у (пост)сучасності. Збірник тез доповідей учасників VІІ Міжнародної наукової конференції студентів та аспірантів [Харків, 13 – 15 квітня 2009 р.]. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2009. – C. 22–23.