DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Соціологічний факультет >
Наукові роботи студентів та аспірантів. Соціологічний факультет >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/862

Название: Формирование гендерных стереотипов в современной рекламе
Авторы: Усенко, О.
Ключевые слова: матрица восприятия
гендер
фемининность
маскулинность
Issue Date: 2008
Издатель: ХНУ імені В.Н.Каразіна
Библиографическое описание: Усенко Ольга. Формирование гендерных стереотипов в современной рекламе / Ольга Усенко // Соціологія у (пост)сучасності. Збірник наукових тез учасників VІ Міжнародної наукової конференції студентів та аспірантів [Харків, 19 – 21 квітня 2008 р.]. – Х.: ХНУ імені В.Н.Каразіна, 2008. – С. 320-321
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/862
Appears in Collections:Наукові роботи студентів та аспірантів. Соціологічний факультет

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Усенко Ольга.pdf157,94 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback