Архив электронных ресурсов
[Зарегистрироваться]
 

eKhNUIR >
Філологічний факультет >
Наукові роботи. Філологічний факультет >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/8517

Название: Афіксоподібні форманти у структурі дисципліни «Вступ до мовознавства» (пострадянський період)
Другие названия: Affixoid Formants in the Structure of the Subject “Introduction to Linguistics” (Postsoviet Period)
Авторы: Лук’яненко, С.С.
Ключевые слова: вступ до мовознавства
навчальна література
лінгвістична термінологія
афіксоподібний формант
афіксоїд
суфіксоїд
префіксоїд
опорний сигнал
гіпертекстові технології
introduction to linguistics
educational literature
linguistic terminology
affixoid formant
affixoid
suffixoid
prefixoid
reference
hypertext technologies
Дата публикации: 2013
Издатель: Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Библиографическое описание: Лук’яненко С.С. Афіксоподібні форманти у структурі дисципліни «Вступ до мовознавства» (пострадянський період) / Сергій Станіславович Лук’яненко // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2013. – № 1048. Сер.: Філологія. – Вип. 67. – С. 19–26.
Реферат: Стаття містить аналіз репрезентації дискусійного поняття афіксоподібних формантів у структурі лекційного курсу «Вступ до мовознавства». Досліджено еволюцію поглядів на афіксоїди в парадигмі вітчизняного та зарубіжного мовознавства 1990-х – початку 2010-х рр., розглянуто відображення цієї проблеми в підручниках та посібниках, виданих для потреб східнослов’янської вищої школи. Запропоно-вано новий підхід до формування та структурування розділів відповідної дисципліни, який передбачає перехід до електронних підручників (посібників). Їхнім основним компонентом стає тематичний блок у вигляді системи опорних сигналів. Залучення гіпертекстових технологій уможливлює подальший перехід до додаткової та/або дискусійної інформації. Representation of the debatable concept of affixoid formants in the structure of the course of lectures “Introduction to Linguistics” is analysed in the article. Evolution of the opinions about affixoids within the paradigm of national and foreign linguistics of 1990s – at the beginning of 2010s was retraced; reflection of this problem in the textbooks and handbooks, which were issued for the needs of the East Slavonic higher school, is examined. A new approach to the formation and structuring the part of the corresponding discipline is proposed, which assumes the conversion to electronic coursebooks. A thematic block represented as a system of references becomes their major component. Involvement of hypertext technologies enables the further transfer to supplementary or/and debatable information.
Описание: Лук’яненко Сергій Станіславович, к. філол. н., доцент кафедри загального та прикладного мовознавства Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/8517
Располагается в коллекциях:Наукові роботи. Філологічний факультет

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Lukyanenko.pdf422,43 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Просмотр статистики

Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright   ©   2002-2008   MIT   and   Hewlett-Packard - Обратная связь