Використання інноваційних технологій у вищій школі (на прикладі викладання дисципліни «Журналістське розслідування»)
Вантажиться...
Дата
2012
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Анотація
Розглянуто проблему впровадження інноваційних технологій у вищій
школі на прикладі викладання дисципліни «Журналістське розслідування». Проаналізовано інтерактивні форми
навчання — рольові ігри, мозковий штурм, моделювання практичних ситуацій, дискусія — як спосіб закріплення
професійних навичок студента-журналіста.
The problem of introducing innovative technologies in high school as an example of teaching the
subject «The journalistic investigation» is studied. Interactive forms of teaching — a role play, brainstorming, modeling of
practical situations, the debate — as a way to secure the skills of the student journalist are analyzed.
Опис
Калашник Неоніла Борисівна — викладач кафедри журналістики Харківського національного університету
імені В. Н. Каразіна.
Ключові слова
інноваційні технології, інтерактивні форми навчання, рольові ігри, мозковий штурм, моделювання практичних ситуацій, дискусія, журналістське розслідування, innovative technologies, interactive forms of teaching, a role play, brainstorming, modeling of practical situations, the debate, investigation
Бібліографічний опис
Калашник Н.Б. Використання інноваційних технологій у вищій школі (на прикладі викладання дисципліни «Журналістське розслідування») / Н.Б. Калашник // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2012. – № 1027. Сер.: Соціальні комунікації. – Вип. 4. – С. 48–53.