Погоня за удовольствием в популярной журнальной периодике

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ХНУ імені В. Н. Каразіна

Анотація

The comparative analysis of mass and scientific magazines in relation to sphere of human desire was examined. The place of a citation index is rather as an indicator of economic success for a scientist. There is a mediated possibility to enjoy in academic publications.

Опис

Ключові слова

желание, журналы, бренд, знаменитость, рейтинги, импакт-фактор

Бібліографічний опис

Гужва А. А. Погоня за удовольствием в популярной журнальной периодике / А. А. Гужва // Розмаїття культур: історія і соціально-комунікативна природа Книги : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. семінару м. Харків, 12–15 квіт. 2011 р. / Харк. нац. ун-т імені В. Н. Каразіна, Балт. Міжнар. академія (Латвія), Латв. акад. б-ка, Полтав. нац. техн. ун-т імені Юрія Кондратюка. – Х., 2012. – С. 84–89.