Архив электронных ресурсов
[Зарегистрироваться]
 

eKhNUIR >
Філологічний факультет >
Навчальні видання. Філологічний факультет >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/7353

Название: Основи рекламної діяльності: Методичні матеріали для студентів зі спеціальності «Журналістика»
Авторы: Хавкіна, Л.М.
Ключевые слова: рекламна діяльність
журналістика
методичні матеріали
Дата публикации: 2006
Издатель: Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна
Библиографическое описание: Хавкіна Л. М. Основи рекламної діяльності: Методичні матеріали для студентів зі спеціальності «Журналістика». – Вид. 2, доп. – Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2006. – 56 с.
Реферат: У навчальному посібнику подано цілісне уявлення про рекламну діяльність, вміщено основні положення щодо її виникнення та еволюції, провідних форм і різновидів на сучасному етапі. Усі питання викладені з урахуванням специфіки журналістської творчості у рамках рекламної діяльності, виклад матеріалу ґрунтується на новітніх концепціях українського та зарубіжного журналістикознавства. Найважливіші теми містять завдання для підготовки до практичних занять. Також у посібнику викладена програма творчої майстерні з курсу «Основи рекламної діяльності», пропонованої студентам як спецкурс. Видання призначене для студентів зі спеціальності «Журналістика» й відбиває основні положення навчального курсу «Основи рекламної діяльності», передбаченого державним освітнім стандартом з відповідної спеціальності.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/7353
Располагается в коллекциях:Навчальні видання. Філологічний факультет

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Khavkina. Osnovy reklamnoi.pdf634,02 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Просмотр статистики

Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright   ©   2002-2008   MIT   and   Hewlett-Packard - Обратная связь