Политический спектакль как коммуникативное явление

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2007

Автори

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Видавничий центр Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна

Анотація

Опис

Ключові слова

постиндустриальная эпоха, политическая коммуникация, феномен массового потребителя, имидж, политическая реклама, PR

Бібліографічний опис

Сачок Мария. Политический спектакль как коммуникативное явление / Мария Сачок // (Пост)сучасність і наука: соціологія у пошуках себе та суспільства / Збірник тез доповідей учасників V Міжнародної наукової конференції студентів та аспірантів [Харків, 19 – 21 квітня 2007 р.]. – Х.: Видавничий центр Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, 2007. – С. 214–215