Политический спектакль как коммуникативное явление
Вантажиться...
Дата
2007
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Видавничий центр Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна
Анотація
Опис
Ключові слова
постиндустриальная эпоха, политическая коммуникация, феномен массового потребителя, имидж, политическая реклама, PR
Бібліографічний опис
Сачок Мария. Политический спектакль как коммуникативное явление / Мария Сачок // (Пост)сучасність і наука: соціологія у пошуках себе та суспільства / Збірник тез доповідей учасників V Міжнародної наукової конференції студентів та аспірантів [Харків, 19 – 21 квітня 2007 р.]. – Х.: Видавничий центр Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, 2007. – С. 214–215