Архив электронных ресурсов
[Зарегистрироваться]
 

eKhNUIR >
Економічний факультет >
Наукові роботи. Економічний факультет >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6842

Название: Засади державного управління рекламною діяльністю в Україні
Авторы: Демидова, О.С.
Ключевые слова: державне управління
рекламна діяльність
управління
функції управління рекламною діяльністю
принципи державного управління
Дата публикации: 2011
Издатель: Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Библиографическое описание: Демидова О.С. Засади державного управління рекламною діяльністю в Україні / Демидова О.С. // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 935. Економічна серія. – С.
Реферат: У статті здійснено детальний аналіз понять “управління”, “управлінська діяльність”, “рекламна діяльність”, “управління рекламною діяльністю” та “державне управління рекламною діяльністю”, сформульовані авторські визначення цих понять; розглянуто принципи, основні елементи системи та функції державного управління рекламною діяльністю.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6842
Располагается в коллекциях:Наукові роботи. Економічний факультет

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Демидова.pdf1,71 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Просмотр статистики

Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright   ©   2002-2008   MIT   and   Hewlett-Packard - Обратная связь