DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Економічний факультет >
Наукові роботи студентів та аспірантів. Економічний факультет >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6784

Название: Обгрунтування доцільності використання програми просування бренду на автомобільному ринку
Авторы: Воробйов, Д.С.
Ключевые слова: доцільність використання програми просування бренду
автомобільний ринок
просування бренду на автомобільному ринку
Issue Date: 2012
Издатель: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Библиографическое описание: Воробйов Д.С. Обгрунтування доцільності використання програми просування бренду на автомобільному ринку / Воробйов Д.С. // Глобальні та локальні проблеми соціально-економічного розвитку: нові виклики та рішення : тези доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, 6-7 квітня 2012 р. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. – Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012. – С.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6784
Appears in Collections:Наукові роботи студентів та аспірантів. Економічний факультет

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Vorobiov.pdf307,7 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback