DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Філософський факультет >
Наукові роботи. Філософський факультет >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6566

Название: Бережливе ставлення держави і вчителя до здоров’я учнів у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи як соціально-педагогічна проблема
Авторы: Шахненко, В.І.
Ключевые слова: classics of pedagogics
pedology
pupils’ health
general pedagogical principle
класики педагогіки
педологія
здоров’я учнів
загальнопедагогічний принцип
Issue Date: 2011
Издатель: Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Библиографическое описание: Шахненко В.І. Бережливе ставлення держави і вчителя до здоров’я учнів у навчально-виховному процесі загальноосвітньоїшколи як соціально-педагогічна проблема / Шахненко В.І. // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 951. Сер.: «Валеологія: сучасність і майбутнє», вип. 10. – С.
Краткий осмотр (реферат): У статті приведено короткий виклад здоров’язберігаючих ідей класиків вітчизняної і зарубіжної педагогіки з часів Відродження. Автор вважає, що після сумнозвісної постанови ЦК ВКП(б) ‹‹Про педологічні перекручення в системі Наркомосів›› у Радянському Союзі педологія була розгромлена, і почала розвиватись бездітна педагогіка, спрямована на підвищення ефективності навчально-виховного процесу за рахунок руйнації здоров’я учнів. Щоб переорієнтувати вітчизняну педагогіку на збереження здоров’я учнів, автор пропонує увести загальнопедагогічний принцип «Бережливе ставлення вчителя до здоров’я учнів у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи» і на його основі перебудувати зміст професійної підготовки вчителів та навчально-виховний процес ЗНЗ. В статье приведено краткое изложение здоровьсберегающих идей классиков отечественной и зарубежной педагогики со времен эпохи Возрождения. Автор считает, что после печально известного постановления ЦК ВКП(б) «О педологических извращениях в системе Наркомпросов» в Советском Союзе педология была разгромлена, и начала развиваться бездетная педагогика, направленная на повышение эффективности учебно-воспитательного процесса за счет разрушения здоровья учащихся. Чтобы переориентировать отечественную педагогику на сохранение здоровья учащихся, автор предлагает ввести общепедагогический принцип «Бережливое отношение учителя к здоровью учащихся в учебно-воспитательном процессе общеобразовательной школы» и на его основании перестроить содержание профессиональной подготовки учителей и учебно-воспитательный процесс. The article gives a summary of health-saving ideas by classics of domestic and foreign pedagogics since the Renaissance. The author considers that after the notorious resolution of the Central Committee of the Communist Party of the Soviet Union «On pedological perversions in the system of People’s Educational Committees» pedology was crushed in Soviet Union, and the childless pedagogics aimed at educational process efficiency improvement at the expense of pupils’ health destruction started to develop. To redirect the domestic pedagogics to saving of pupils’ health, the author suggests to introduce the general pedagogical principle «Careful treatment of choolchildren’s health by the teacher in the educational process of the comprehensive school», and, on its basis, reconstruct the content of professional training of teachers as well as the educational process.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6566
Appears in Collections:Наукові роботи. Філософський факультет

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Shahn.pdf126,71 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback