DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Філософський факультет >
Наукові роботи. Філософський факультет >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6565

Название: Педагогіка Слобожанщини: валеологічний аспект
Авторы: Пак, І.В.
Ключевые слова: ethnic pedagogics
valeological education
ethnovaleological education
the healthy way of life
healthy person
етнічна педагогіка
валеологічне виховання
етно-валеологічне виховання
здоровий спосіб життя
здорова особистість
Issue Date: 2011
Издатель: Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Библиографическое описание: Пак І.В. Педагогіка Слобожанщини: валеологічний аспект / Пак І.В. // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 951. Сер.: «Валеологія: сучасність і майбутнє», вип. 10. – С.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена вивченню проблеми підготовки вчителів до організації процесу виховної роботи на засадах народної педагогіки Слобожанщини та практичному втіленню у виховну роботу сучасної вітчизняної загальноосвітньої школи засад етно-валеологічного виховання, організації процесу виховної роботи, в якому основна увага приділяється формуванню у школярів поняття про здоровий спосіб життя. Експериментальною базою практичного втілення спецкурсу у виховну роботу стали загальноосвітні школи м. Харкова. Cтатья посвящена изучению проблемы подготовки учителей к организации воспитательной работы, основанной на истоках народной педагогики Слобожанщины и практическому применению в воспитательной работе современной отечественной общеобразовательной школы этно-валеологического воспитания, организации процесса воспитательной работы с целью формирования у школьников понятия о здоровом образе жизни. Експериментальной базой практического внедрения спецкурса в воспитательной роботе стали общеобразовательные школы г. Харкова. The article deals with studying of a problem of teachers’ preparation to the organization of the educational work based on sources of national pedagogics of Slobozhanshchina and practical application of modern domestic comprehensive ethnovaleological education school in educational work, the organization of educational work process for the purpose of formation of concept about a healthy way of life among schoolchildren. Kharkiv comprehensive schools were the experimental base of practical introduction of a special course to educational work.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6565
Appears in Collections:Наукові роботи. Філософський факультет

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Pak.pdf82,37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback