DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Філософський факультет >
Наукові роботи. Філософський факультет >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6552

Название: Аналіз підходів до визначення змісту поняття «відповідальність»
Авторы: Старосельська, Ю.І.
Ключевые слова: responsibility
need
activity
freedom
personality
відповідальність
необхідність
діяльність
свобода
особистість
Issue Date: 2011
Издатель: Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Библиографическое описание: Старосельська Ю.І. Аналіз підходів до визначення змісту поняття «відповідальність» / Старосельська Ю.І. // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 978. Сер.: Валеологія: Сучасність і майбутнє. – С.
Краткий осмотр (реферат): У статті надається аналіз підходів до визначення суті поняття «відповідальність» у науковій літературі, розглянуті різні підходи, погляди і трактування відповідальності відомими фахівцями філософії, психології, педагогіки. Виховання сучасної молоді як активних, самостійних, моральних особистостей, здатних приймати відповідальні рішення в ситуаціях вибору, готових взяти на себе відповідальність за наслідки своєї діяльності— завдання сучасної освітньої системи. В статье приводится анализ подходов к определению сущности понятия «ответственность» в научной литературе, рассмотрены различные подходы, взгляды и трактовки ответственности известными специалистами философии, психологии, педагогики. Воспитание современной молодежи как активных самостоятельных, моральных личностей, способных принимать ответственные решения в ситуациях выбора, готовых взять на себя ответственность за последствия своей деятельности — задача современной образовательной системы. In the article provided an analysis of approaches to determining the merits of the concept of «responsibility» in the scientific literature, reviewed different approaches, views and interpretations of responsibility renowned experts of philosophy, psychology and pedagogy. Parenting today’s youth as active self, moral person, able to make responsible decisions in situations of choice, ready to take responsibility for the consequences of its activities —the task of modern education system.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6552
Appears in Collections:Наукові роботи. Філософський факультет

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Staros.pdf101,29 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback