Концепт business и глобализация национальных концептуальных пространств
Вантажиться...
Дата
2011
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Анотація
Статья посвячена исследованиюпроцесса транснационализации американського лингвокультурного концепта
BUSINESS, его проникновению в сознание русскоговорящего, закреплению в русской лингвокультуре и
отображению этого процесса в языке.
Стаття присвячена дослідженню процесу транснацiоналiзацii американського лiнгвокультурного концепту
BUSINESS, його проникненню усвiдомiсть росiйськомовноi людини, закріпленню уросiйськiй лiнгвокультурi
та відображенню цього процессу у мовi.
The article is
devoted to the investigation of the process of transnationalisation of theAmerican concept BUSINESS, its penetration
into thementality of the Russian speaking people and its establishment in the Russian linguistic culture as well as the
reflection of the process in the language.
Опис
Ключові слова
concept BUSINESS, linguistic culture, transnationalisation, mentality, концепт BUSINESS, лингвокультура, транснационализация, сознание
Бібліографічний опис
Старцева Н.Н. Концепт business и глобализация национальных концептуальных пространств / Н.Н. Старцева // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 973. Сер. Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 68. – С. 143-149.