Концепт business и глобализация национальных концептуальных пространств

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2011

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна

Анотація

Статья посвячена исследованиюпроцесса транснационализации американського лингвокультурного концепта BUSINESS, его проникновению в сознание русскоговорящего, закреплению в русской лингвокультуре и отображению этого процесса в языке. Стаття присвячена дослідженню процесу транснацiоналiзацii американського лiнгвокультурного концепту BUSINESS, його проникненню усвiдомiсть росiйськомовноi людини, закріпленню уросiйськiй лiнгвокультурi та відображенню цього процессу у мовi. The article is devoted to the investigation of the process of transnationalisation of theAmerican concept BUSINESS, its penetration into thementality of the Russian speaking people and its establishment in the Russian linguistic culture as well as the reflection of the process in the language.

Опис

Ключові слова

concept BUSINESS, linguistic culture, transnationalisation, mentality, концепт BUSINESS, лингвокультура, транснационализация, сознание

Бібліографічний опис

Старцева Н.Н. Концепт business и глобализация национальных концептуальных пространств / Н.Н. Старцева // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 973. Сер. Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 68. – С. 143-149.