Архив электронных ресурсов
[Зарегистрироваться]
 

eKhNUIR >
Факультет іноземних мов >
Наукові роботи. Факультет іноземних мов >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6525

Название: Етностереотип німця та особливості його репрезентації німецькомовними ептонімами
Авторы: Оніщенко, Н.А.
Ключевые слова: auto- and heterostereotype
carnivalization
elitist language personality
eptonym
ethnic stereotype
explicit and implicit psychosemantic methods
авто- та гетеростереотип
експліцитні та імпліцитні психосемантичні методи
елітарна мовна особистість
ептонім
етностереотип
карнавалізація
Дата публикации: 2011
Издатель: Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Библиографическое описание: Оніщенко Н.А. Етностереотип німця та особливості його репрезентації німецькомовними ептонімами / Оніщенко Н.А.// Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 972. Сер. Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 67. – С.
Реферат: Статтю присвячено проблемі соціальних стереотипів, зокрема етностереотипів, підгрунтям для яких є особливі цінності етносу (концептуальні домінанти). Авто- та гетеростереотипи німців (аналізовані із застосуванням експліцитних та імпліцитних психосемантичних методів) мають специфічну репрезентацію в німецькомовних ептонімічних мікротекстах, що зумовлено впливом феномена елітарної мовної особистості. Статья посвящена проблеме социальных стереотипов, в частности этностереотипов, основой для которых служат особые ценности этноса (концептуальные доминанты). Авто- и гетеростереотипы немцев (анализируемые с помощью эксплицитных и имплицитных психосемантических методов) получают специфическую репрезентацию в немецкоязычных эптонимических микротекстах, что обусловлено влиянием феномена элитарной языковой личности. The article deals with the problem of social stereotypes, in particular ethnic stereotypes based on specific values of an ethnos (conceptual dominants). Auto- and heterostereotypes of Germans (analyzed by means of explicit and implicit psychosemantic methods) are represented in German eptonymic microtexts in a specific way, which is influenced by the phenomenon of elitist language personality.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6525
Располагается в коллекциях:Наукові роботи. Факультет іноземних мов

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
11onarne.pdf256,13 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Просмотр статистики

Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright   ©   2002-2008   MIT   and   Hewlett-Packard - Обратная связь