Архив электронных ресурсов
[Зарегистрироваться]
 

eKhNUIR >
Факультет іноземних мов >
Наукові роботи. Факультет іноземних мов >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6520

Название: Системний підхід до тестування рівня сформованості компетенції майбутніх учителів у говорінні
Авторы: Українська, О.О.
Ключевые слова: future foreign language teacher
speaking competence
system approach
testing
компетенція в говорінні
майбутній учитель іноземної мови
системний підхід
тестування
Дата публикации: 2011
Издатель: Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Библиографическое описание: Українська О.О. Системний підхід до тестування рівня сформованості компетенції майбутніх учителів у говорінні / О.О. Українська // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 972. Сер. Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 67. – С.
Реферат: У статті формулюються підстави для застосування системного підходу до тестування мовленнєвої компетенції майбутніх учителів у говорінні іноземною мовою. Наводяться трактування цього підходу тестологами. Будується концепція його використання в умовах вищої школи, згідно з якою субтест з говоріння розглядається як невід’ємна частина системи навчання та, як наслідок, спирається на ті ж самі загальнодидактичні принципи. З огляду на це описується процес організації тестування говоріння. В статье формулируется обоснование применения системного подхода к тестированию речевой компетенции будущих учителей в говорении на иностранном языке. Приводятся трактования этого подхода тестологами. Создается концепция его использования в условиях высшей школы, согласно которой субтест по говорению рассматривается как неотъемлемая часть системы обучения и, как следствие, опирается на те же общедидактические принципы. С учетом этого описывается процесс организации тестирования говорения. In this article the rationale for applying the system approach to testing future teachers’ competence in speaking a foreign language is formulated. There considered the interpretation of this approach by testers. The concept of how to apply it in universities is established, according to which the speaking subtest is regarded as an integral part of the system of learning and consequently is based on the same general principles. This contributes to the description of the process of testing speaking.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6520
Располагается в коллекциях:Наукові роботи. Факультет іноземних мов

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
11koouug.pdf198,68 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Просмотр статистики

Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright   ©   2002-2008   MIT   and   Hewlett-Packard - Обратная связь