Використання лінгвокогнітивних технологій в межах курсу «Англійська для науковців»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2011

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна

Анотація

Стаття є спробою аналізу когнітивного підґрунтя мовних та композиційних засобів створення наукової статті та анотації до неї англійською мовою з метою удосконалення підготовки сучасних науковців у межах курсу «Англійська для науковців». У фокусі уваги – когнітивні моделі, що лежать в основі типізованих текстів наукового дискурсу. Статья является попыткой анализа когнитивного основания языковых и композиционных способов создания научной статьи и аннотации к ней на английском языке с целью усовершенствования подготовки современных ученых в рамках курса «Английский язык для ученых». В центре внимания – когнитивные модели, которые лежат в основании типизированных текстов научного дискурса. The paper is an attempt to analyze cognitive foundations of language and structural means of producing a scientific paper and its abstract in English with the aim of more efficient training of scholars in the framework of “English for Scientific Purposes” course. The article focuses on cognitive models underlying typified texts of scientific discourse.

Опис

Ключові слова

abstract of an article, cognitive model, linguo-cognitive techniques, a scientific article in English, scientific discourse, skills, англомовна наукова стаття, анотація до статті, когнітивна модель, лінгвокогнітивна методика, навички, науковий дискурс

Бібліографічний опис

Чорновол-Ткаченко О.О. Використання лінгвокогнітивних технологій в межах курсу «Англійська для науковців» / О.О. Чорновол-Ткаченко // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 972. Сер. Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 67. – С.