Оптимізація проведення занять з домашнього читання студентів молодших курсів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна

Анотація

Робота виконана у межах досліджень, присвячених пошуку шляхів оптимізації навчання іноземної мови студентів. Протягом тривалого часу робоча програма навчання студентів на факультетах іноземних мов включала заняття з домашнього читання. Проте слід відзначити, що та процедура, яка зазвичай використовувалась, не може задовольнити сучасні потреби інтенсифікації навчання іноземної мови, тому пошук нових більш ефективних процедур таких занять є на часі предметом дослідження автора цієї роботи. Работа проведена в рамках исследований, посвященных поиску путей оптимизации обучения студентов иностранному языку. На протяжении долгого времени рабочая программа на факультетах иностранных языков включала занятия по домашнему чтению. Однако следует отметить, что процедура, которая, как правило, использовалась не удовлетворяет современным требованиям интенсификации обучения иностранным языкам, поэтому поиск новых более эффективных процедур таких занятий является на данном этапе предметом исследования автора этой работы. This contribution has been made within a series of studies aimed at optimizing of teaching a foreign language. Home reading classes have been part of the curricula in foreign languages departments for a long time. Still, we should point out that the approaches used do not meet the requirements of the present day teaching. Therefore, the search for more efficient approaches has been in focus of the author of this contribution.

Опис

Ключові слова

home reading, methods, optimization of teaching, a complex of exercises, classroom procedures, домашнє читання, методика, оптимізація навчання, система вправ, спосіб організації заняття

Бібліографічний опис

Рябих М.В. Оптимізація проведення занять з домашнього читання студентів молодших курсів / М.В. Рябих, М.О. Князєва // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2010. – № 930. Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 64. – С. 186–192.