DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Факультет іноземних мов >
Наукові роботи. Факультет іноземних мов >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6468

Название: Навчально-виховне середовище як фактор виникнення конфліктів
Авторы: Довгополова, Я.В.
Ключевые слова: conflict
educational environment
pedagogical conflict
prevention and settling of conflicts
запобігання і розв’язання конфліктів
конфлікт
навчально-виховне середовище
педагогічний конфлікт
Issue Date: 2010
Издатель: Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Библиографическое описание: Довгополова Я.В. Навчально-виховне середовище як фактор виникнення конфліктів / Я.В. Довгополова // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2010. – № 930. Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 64. – С. 181-185.
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено теоретико-експериментальному дослідженню проблеми запобігання і розв’язання конфліктів у навчально-виховному середовищі вищого навчального закладу. На основі аналізу теоретичних джерел розглянуто сутність конфлікту, визначено особливості й причини педагогічних конфліктів, узагальне- но форми й методи запобігання і подолання конфліктів уВНЗ. Експериментально перевірено системузабезпечення конфліктологічної підготовки студентів на практичних заняттях з англійської мови. Статья посвящена теоретико-экспериментальному исследованию проблемы предупреждения и разрешения конфликтов в учебно-воспитательной среде высшего учебного заведения. На основе анализа теоретических источников рассмотрена сущность конфликта, выявлены особенности и причины педагогических конфликтов, обобщены формы и методы предупреждения и разрешения конфликтов в ВУЗе. Экспериментально проверена система обеспечения конфликтологической подготовки студентов на практических занятиях по английскому языку. The article is devoted to the theoretical-experimental study of the problem of conflict prevention and settling in the educational environment of a higher educational establishment. The essence of conflict is examined on the basis of theoretical source analysis; the peculiarities and reasons of pedagogical conflicts are determined; forms and methods of conflict prevention and settling in higher educational establishments are generalized. The system of ensuring students’ conflict training at the practical lessons of English is practically tested.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6468
Appears in Collections:Наукові роботи. Факультет іноземних мов

Files in This Item:

File Description SizeFormat
10divfwk.pdf202,17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback