Жанровая конвергенция электронных PR-текстов (на материале немецкого языка)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна

Анотація

В статье рассматриваются особенности формирования электронных жанров PR-текста, систематизируются типологические признаки текстов, относящихся к различным жанровым группам с точки зрения коммуникативнопрагматической конвергенции. У статті розглядаються особливості формування електронних жанрів PR-тексту, систематизуються типологічні ознаки текстів, що належать до різних жанрових груп з точки зору комунікативно-прагматичної конвергенції. The article addresses distinctive features of digital PRgenres, classifies typological properties of different genres from the point of view of communicative-pragmatic convergence.

Опис

Ключові слова

convergence, digital genre, PR-text, конвергенція, електронний жанр, PR-текст

Бібліографічний опис

Саенко А.Н. Жанровая конвергенция электронных PR-текстов (на материале немецкого языка) / А.Н. Саенко // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2009. – № 848. Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 58. – С. 86–92.