Жанровая конвергенция электронных PR-текстов (на материале немецкого языка)
Вантажиться...
Дата
2009
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Анотація
В статье рассматриваются особенности формирования электронных жанров PR-текста, систематизируются
типологические признаки текстов, относящихся к различным жанровым группам с точки зрения коммуникативнопрагматической конвергенции.
У статті розглядаються особливості формування електронних жанрів PR-тексту, систематизуються типологічні ознаки текстів, що
належать до різних жанрових груп з точки зору комунікативно-прагматичної конвергенції.
The article addresses distinctive features of digital PRgenres,
classifies typological properties of different genres from the point of view of communicative-pragmatic convergence.
Опис
Ключові слова
convergence, digital genre, PR-text, конвергенція, електронний жанр, PR-текст
Бібліографічний опис
Саенко А.Н. Жанровая конвергенция электронных PR-текстов (на материале немецкого языка) / А.Н. Саенко // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2009. – № 848. Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 58. – С. 86–92.