Архив электронных ресурсов
[Зарегистрироваться]
 

eKhNUIR >
Факультет іноземних мов >
Наукові роботи. Факультет іноземних мов >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6419

Название: Джерела труднощів при вживанні структур Passe compose майбутніми філологами, що вивчають французьку мову як другу іноземну
Авторы: Черноватий, Л.М.
Коваленко, А.О.
Ключевые слова: intralanguage interference
methods of teaching French
sources of negative impact upon grammar subskills
внутрішньомовна інтерференція
джерела негативного впливу на функціонування граматичних
методика навчання французької мови
Дата публикации: 2009
Издатель: Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Библиографическое описание: Черноватий Л.М. Джерела труднощів при вживанні структур Passe compose майбутніми філологами, що вивчають французьку мову як другу іноземну / Л.М. Черноватий, А.О. Коваленко // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2009. – № 848. Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 58. – С. 263–268.
Реферат: Виходячи з аналізу спеціального зрізу, автори формулюють висновок про те, що головним джерелом, яке негативно впливає на функціонування навичок вживання Passe compose студентів, що вивчають французьку мову як другу іноземну, є внутрішньомовна, а не міжмовна інтерференція, та пропонують шляхи його врахування у процесі навчання. Исходя из анализа специального среза, авторы делают выводы о том, что главным источником, который отрицательно влияет на функционирование навыков употребления Passe compose студентами, которые изучают французский язык как второй иностранный, является внутриязыковая, а не межъязыковая интерференция, и предлагают пути его учета в процессе обучения. Basing upon the analysis of a special test data, the authors argue that intralanguage (and not interlanguage) interference is the main factor that negatively influences the usage of Passe compose by students learning French as their second foreign language, and suggest ways of taking this factor into account in the process of teaching.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6419
Располагается в коллекциях:Наукові роботи. Факультет іноземних мов

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
09chesou.pdf162,48 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Просмотр статистики

Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright   ©   2002-2008   MIT   and   Hewlett-Packard - Обратная связь