Джерела труднощів при вживанні структур Passe compose майбутніми філологами, що вивчають французьку мову як другу іноземну

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна

Анотація

Виходячи з аналізу спеціального зрізу, автори формулюють висновок про те, що головним джерелом, яке негативно впливає на функціонування навичок вживання Passe compose студентів, що вивчають французьку мову як другу іноземну, є внутрішньомовна, а не міжмовна інтерференція, та пропонують шляхи його врахування у процесі навчання. Исходя из анализа специального среза, авторы делают выводы о том, что главным источником, который отрицательно влияет на функционирование навыков употребления Passe compose студентами, которые изучают французский язык как второй иностранный, является внутриязыковая, а не межъязыковая интерференция, и предлагают пути его учета в процессе обучения. Basing upon the analysis of a special test data, the authors argue that intralanguage (and not interlanguage) interference is the main factor that negatively influences the usage of Passe compose by students learning French as their second foreign language, and suggest ways of taking this factor into account in the process of teaching.

Опис

Ключові слова

intralanguage interference, methods of teaching French, sources of negative impact upon grammar subskills, внутрішньомовна інтерференція, джерела негативного впливу на функціонування граматичних, методика навчання французької мови

Бібліографічний опис

Черноватий Л.М. Джерела труднощів при вживанні структур Passe compose майбутніми філологами, що вивчають французьку мову як другу іноземну / Л.М. Черноватий, А.О. Коваленко // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2009. – № 848. Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 58. – С. 263–268.