DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Філософський факультет >
Наукові роботи. Філософський факультет >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6369

Название: Драматизация «молчаливого чтения»
Авторы: Лойко, В.В.
Ключевые слова: philosophy of “difference”
dramatization
“romantic reader”
“silent reading”
философия «различия»
драматизация
«романтический читатель»
«молчаливое чтение»
Issue Date: 2011
Издатель: Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Библиографическое описание: Лойко В.В. Драматизация «молчаливого чтения» / В.В. Лойко // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 984. Сер. Філософія. Філософські перипетії. – Вип. 44. – С. 52–57.
Краткий осмотр (реферат): В данной статье мы выдвигаем предположение, что движение драматизации, обозначенное в работах Жиля Делеза и Поля де Мана, деконструирует определенную практику чтения (и образ «романтического читателя»). Речь идет о традиции чтения, в которой легитимируются авторские претензии на обладание объективным смыслом произведения. Зарождение образа «романтического читателя» мы находим в практике т.н. «молчаливого чтения». Именно здесь читатель впервые отказывается от озвучивания письма и из «исполнителя» произведения превращается в «зрителя». У даній статті ми висуваємо припущення, що рух драматизації, позначений у роботах Жиля Дельоза і Поля де Мана, деконструює певну практику читання (і образ «романтичного читача»). Мова йде про традицію читання, в якій легітимуються авторські претензії на володіння об’єктивним змістом твору. Зародження образу «романтичного читача» ми знаходимо в практиці так званого «мовчазного читання». Саме тут читач вперше відмовляється від озвучування написаного і з «виконавця» твору перетворюється на «глядача». In this paper we consider an assumption that the movement of dramatization, identified in the works of Gilles Deleuze and Paul de Man, deconstructs a practice of reading (and the image of "romantic reader"). This means a tradition of reading in which the author’s claims to possess the objective meaning of the work are legitimized. The origin of the image of "romantic reader" can be found in the practice of "silent reading". Here for the first time a reader refuses to sound out letters and to "participate" in the work and assumes the role of «performer".
Описание: До десятиріччя філософського факультету Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6369
Appears in Collections:Наукові роботи. Філософський факультет

Files in This Item:

File Description SizeFormat
9_LoykoV.pdf185,52 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback