Архив электронных ресурсов
[Зарегистрироваться]
 

eKhNUIR >
Філософський факультет >
Наукові роботи. Філософський факультет >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6358

Название: Сучасні теорії медіа комунікацій: філософський аспект
Авторы: Чижова, О.В.
Ключевые слова: media
dialogue between cultures
philosophy of communication
theories of communication
медіа
крос-культурний діалог
філософський простір комунікацій
інтернет
теорії комунікацій
Дата публикации: 2011
Издатель: Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Библиографическое описание: Чижова О.В. Сучасні теорії медіа комунікацій: філософський аспект / О.В. Чижова // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 952. Сер.: філософія. Філософські перипетії. – Вип. 43. – С. 85–89.
Реферат: Розглядаються теорії соціальних комунікацій і зокрема теорії медіа комунікацій. Автор розглядає різні підходи до визначення поняття медіа, роль медіа комунікацій як частини повсякденності у контексті філософської рефлексії. Автор звертає увагу на роль Інтернет-комунікацій як частини медіа. Виявлено зв’язок медіа комунікацій з філософськими науками. Розглянуто проблему визначення поняття медіа та проблему класифікації теорії медіа комунікацій. Означено проблематику пошуку теорії, відповідної до сучасної структури медійного простору. Рассматриваются теории социальных коммуникаций и теории медиа коммуникаций в частности. Автор рассматривает разные подходы к определению понятия медиа, роль медиа коммуникаций как части повседневности в контексте философской рефлексии. Автор обращает внимание на роль интернет коммуникаций как части медиа. В статье рассмотрена связь медиа коммуникаций с философскими науками и проблема определения понятия медиа и классификации теорий медиа коммуникаций. Обозначена проблематика поиска теории, соответствующей современной структуре медиа пространства. Theories of social communications and theories of media communication is considered. Author examines the different understanding of determination of concept of media, role of media communication as part of daily occurrence in the context of philosophical reflection. Author pays attention to role of Internet communications as a part of media. Connection of media communication is educed with philosophical sciences. The problem of determination of media and classification of theory of media are considered. The problem of search of corresponding to the modern structure of media space theory is marked.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6358
Располагается в коллекциях:Наукові роботи. Філософський факультет

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
11_chiz.pdf122,6 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Просмотр статистики

Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright   ©   2002-2008   MIT   and   Hewlett-Packard - Обратная связь