Символізація як засіб кодування рекламної ідеї

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009-04-21

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Анотація

Терентьєва Тетяна Олександрівна – студентка V курсу філологічного факультету (відділення журналістики) Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, науковий керівник – доц. Хавкіна Л. М.

Опис

Ключові слова

засіб кодування рекламної ідеї, символізація, рекламна ідея

Бібліографічний опис

Терентьєва Т.О. Символізація як засіб кодування рекламної ідеї / Терентьєва Тетяна Олександрівна // Філологічні читання до 205-річчя Харківського університету : тези доповідей ІІ Регіональної студентської наукової конференції 21 квітня 2009 р., м. Харків. — Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2009. — С. 91–92