Архив электронных ресурсов
[Зарегистрироваться]
 

eKhNUIR >
Філологічний факультет >
Наукові роботи студентів та аспірантів. Філологічний факультет >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6150

Название: Психолінгвістичні особливості реклами
Авторы: Нестерович, І.О.
Ключевые слова: психолінгвістичні особливості реклами
реклама
Дата публикации: 21-Апр-2009
Издатель: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Библиографическое описание: Нестерович І.О. Психолінгвістичні особливості реклами / Нестерович Ірина Олександрівна // Філологічні читання до 205-річчя Харківського університету : тези доповідей ІІ Регіональної студентської наукової конференції 21 квітня 2009 р., м. Харків. — Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2009. — С. 83–84
Реферат: Нестерович Ірина Олександрівна – студентка IV курсу філологічного факультету (відділення прикладної лінгвістики) Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, науковий керівник – доц. Коптєлова Г. В.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6150
Располагается в коллекциях:Наукові роботи студентів та аспірантів. Філологічний факультет

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Nesterovich.pdf721,93 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Просмотр статистики

Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright   ©   2002-2008   MIT   and   Hewlett-Packard - Обратная связь