DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Філологічний факультет >
Наукові роботи студентів та аспірантів. Філологічний факультет >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6040

Название: Комерційна телереклама для дітей: основні чинники впливу, вікові особливості сприйняття
Авторы: Теодорська, Л.І.
Ключевые слова: комерційна телереклама
вікові особливості сприйняття телереклами
телереклама для дітей
Issue Date: 21-Mar-2012
Издатель: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Библиографическое описание: Теодорська Л.І. Комерційна телереклама для дітей: основні чинники впливу, вікові особливості сприйняття / Л.І. Теодорська // Матеріали доповідей V Регіональної студентської наукової конференції «Мова та література як об’єкти філологічного дослідження» 21 березня 2012 р., м. Харків. — Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2012. — С. 127–130
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6040
Appears in Collections:Наукові роботи студентів та аспірантів. Філологічний факультет

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Teodorska.pdf25,5 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback