Архив электронных ресурсов
[Зарегистрироваться]
 

eKhNUIR >
Філологічний факультет >
Наукові роботи студентів та аспірантів. Філологічний факультет >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6040

Название: Комерційна телереклама для дітей: основні чинники впливу, вікові особливості сприйняття
Авторы: Теодорська, Л.І.
Ключевые слова: комерційна телереклама
вікові особливості сприйняття телереклами
телереклама для дітей
Дата публикации: 21-Мар-2012
Издатель: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Библиографическое описание: Теодорська Л.І. Комерційна телереклама для дітей: основні чинники впливу, вікові особливості сприйняття / Л.І. Теодорська // Матеріали доповідей V Регіональної студентської наукової конференції «Мова та література як об’єкти філологічного дослідження» 21 березня 2012 р., м. Харків. — Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2012. — С. 127–130
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6040
Располагается в коллекциях:Наукові роботи студентів та аспірантів. Філологічний факультет

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Teodorska.pdf25,5 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Просмотр статистики

Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright   ©   2002-2008   MIT   and   Hewlett-Packard - Обратная связь