Комерційна телереклама для дітей: основні чинники впливу, вікові особливості сприйняття

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012-03-21

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Анотація

Опис

Ключові слова

комерційна телереклама, вікові особливості сприйняття телереклами, телереклама для дітей

Бібліографічний опис

Теодорська Л.І. Комерційна телереклама для дітей: основні чинники впливу, вікові особливості сприйняття / Л.І. Теодорська // Матеріали доповідей V Регіональної студентської наукової конференції «Мова та література як об’єкти філологічного дослідження» 21 березня 2012 р., м. Харків. — Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2012. — С. 127–130