Вербальна складова сучасної соціальної реклами як ефективна комунікативна стратегія

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012-03-21

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Анотація

Опис

Ключові слова

соціальна реклама, вербальна складова соціальної реклами

Бібліографічний опис

Дончик Н.Г. Вербальна складова сучасної соціальної реклами як ефективна комунікативна стратегія / Н.Г. Дончик // Матеріали доповідей V Регіональної студентської наукової конференції «Мова та література як об’єкти філологічного дослідження» 21 березня 2012 р., м. Харків. — Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2012. — С. 122–124