Рекламна діяльність Харківських драматичних театрів як чинник їхньої популярності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012-03-21

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Анотація

Опис

Ключові слова

рекламна діяльність, Харківський драматичний театр, рекламна діяльність театрів

Бібліографічний опис

Андрущенко К.Ю. Рекламна діяльність Харківських драматичних театрів як чинник їхньої популярності / К.Ю. Андрущенко // Матеріали доповідей V Регіональної студентської наукової конференції «Мова та література як об’єкти філологічного дослідження» 21 березня 2012 р., м. Харків. — Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2012. — С. 130–132