Архив электронных ресурсов
[Зарегистрироваться]
 

eKhNUIR >
Філологічний факультет >
Наукові роботи студентів та аспірантів. Філологічний факультет >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/5637

Название: Комунікативний потенціал рекламного персонажа в аспекті аргументації
Авторы: Подпружнікова, О.П.
Ключевые слова: персонаж
аргументація
емоції
креатив
реципієнт
personage
argumentation
emotion
creative
recipient
Дата публикации: 2011
Издатель: Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Библиографическое описание: Подпружнікова О.П. Комунікативний потенціал рекламного персонажа в аспекті аргументації / Ольга Петрівна Подпружнікова // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 968. Сер.: Соціальні комунікації. – Вип. 3. – С. 112 – 115
Реферат: Розглянуто особливості аргументації як засобу переконання при творенні телевізійної реклами й роль рекламних персонажів у цьому процесі. Проаналізовані основні типи аргументації, специфіка їх використання при рекламуванні різних видів товарів, а також механізми впливу на реципієнта. Розглянуто особливості добору персонажів з огляду на обраний тип аргументації. Освещены особенности использования аргументации как средства убеждения при создании телевизионной рекламы и роль рекламных персонажей в этом процессе. Проанализированы основные типы аргументации, специфика их использования при продвижении разных видов товаров, а также механизмы воздействия на реципиента. Рассмотрены особенности подбора персонажей в соответствии с избранным типом аргументации. The article is devoted to specific of argumentation as instrument of persuasion during the creation of TV advertising and role of personages in this process. In the article analyzing most widespread types of argumentation, a specifics of its using in the advertising of different types of goods and mechanisms of influence to the recipients. Besides in the research described a specific of personage selection according to chosen type of argumentation.
Описание: Подпружнікова Ольга Петрівна – аспірант кафедри журналістики Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/5637
Располагается в коллекциях:Наукові роботи студентів та аспірантів. Філологічний факультет

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
podpruzhnikova.pdf198,1 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Просмотр статистики

Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright   ©   2002-2008   MIT   and   Hewlett-Packard - Обратная связь