DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Філологічний факультет >
Наукові роботи. Філологічний факультет >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/5634

Название: Від апології авангарду до апології реалізму: творчість сценографів-конструктивістів Державного українського оперного театру в оцінці харківської преси (1925–1934)
Авторы: Лобанова, І.В.
Ключевые слова: преса
сценографія
вистава
конструктивізм
the press
scenography
performance
constructivism
Issue Date: 2011
Издатель: Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Библиографическое описание: Лобанова І.В. Від апології авангарду до апології реалізму: творчість сценографів-конструктивістів Державного українського оперного театру в оцінці харківської преси (1925–1934) / Інга Вячеславівна Лобанова // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 968. Сер.: Соціальні комунікації. – Вип. 3. – С. 68 – 73
Краткий осмотр (реферат): Розглянуті матеріали харківських часописів, присвячені виставам Державного українського оперного театру середини 1920-х – початку 1930-х рр. Аналізуються рецензії, де дана оцінка просторових розв’язань вистав художниками- конструктивістами – А. Петрицьким, О. Хвостенко-Хвостовим, ін. Простежені зміни в ставленні преси до авангардистської сценографії в період, коли реалізм поступово ставав єдиним офіційно визнаним стилем і методом радянських митців. Рассмотрены материалы харьковских газет и журналов, посвященные постановкам Государственного украинского оперного театра середины 1920-х – начала 1930-х годов. Анализируются рецензии, в которых дана оценка пространственных решений спектаклей художниками-конструктивистами – А. Петрицким, А. Хвостенко-Хвостовым, др. Прослежены изменения в отношении прессы к авангардистской сценографии в период, когда реализм становился единственным официально признанным стилем и методом советских деятелей искусства. Materials of the Kharkov newspapers and magazines, devoted to statements of the State Ukrainian opera theater of the middle 1920 – on the beginnings of 1930 years are considered. Reviews in which an estimation of spatial decisions of performances by artists-constructivists – A.Petritsky, A.Hvostenko-Hvostovym is given are analyzed. Other changes in relations of the press to avant-garde scenography during the period when the realism became unique officially recognized style and a method of the Soviet art workers are tracked.
Описание: Лобанова Інга Вячеславівна – викладач кафедри журналістики Харківського національного інверситету імені В. Н. Каразіна.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/5634
Appears in Collections:Наукові роботи. Філологічний факультет

Files in This Item:

File Description SizeFormat
lobanova.pdf207,9 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback