DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Філологічний факультет >
Наукові роботи. Філологічний факультет >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/5631

Название: Комерційний брендинг у сучасній Україні: регіональний аспект (на матеріалі ринку солодощів Харківщини
Авторы: Хавкіна, Л.М.
Храмова, Г.О.
Ключевые слова: торговельна марка
бренд
брендинг
образ
комунікація
trade mark
brand
branding
image
communication
Issue Date: 2011
Издатель: Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Библиографическое описание: Хавкіна Л.М. Комерційний брендинг у сучасній Україні: регіональний аспект (на матеріалі ринку солодощів Харківщини) / Любов Марківна Хавкіна, Галина Олександрівна Храмова // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 968. Сер.: Соціальні комунікації. – Вип. 3. – С. 116–120.
Краткий осмотр (реферат): Вивчені питання творення бренду та загальні параметри сучасного регіонального брендингу. Ефективність брендингових заходів з’ясована за допомогою анкетування споживачів. Особлива увага приділена лідеру – корпорації «Бісквіт–Шоколад». Головний акцент зроблений на тому, що покупець у своєму виборі товару оперує не лише реальними споживчими властивостями, але й тими уявленнями (образами), які сформував у нього бренд. Изучены вопросы создания бренда и общие параметры современного регионального брендинга. Эффективность брендинговых мероприятий выяснена посредством анкетирования потребителей. Особое внимание уделено лидеру – корпорации «Бисквит–Шоколад». Главный акцент сделан на том, что покупатель в своем выборе товара оперирует не только реальными потребительскими свойствами, но и теми представлениями (образами), которые сформировал у него бренд This article is devoted to studying the issue of brand development and gen-eral positions for modern regional branding. The materials for the study were sweet industry of Kharkiv region, branding effectiveness measures which participants is cognized by questioning consumers, particular attention is paid to the corporation «Biscuit–Chocolate» as a lieder. Attention is focused to the fact that the buyer in his choice of products operates not only the actual consumer features, but those representations (images), which he formed in the perception of the brand.
Описание: Хавкіна Любов Марківна – доктор філологічних наук, професор кафедри журналістики Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Храмова Галина Олександрівна – студентка відділення журналістики Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/5631
Appears in Collections:Наукові роботи. Філологічний факультет
Наукові роботи студентів та аспірантів. Філологічний факультет

Files in This Item:

File Description SizeFormat
khavkina_khramova.pdf212,54 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback