Архив электронных ресурсов
[Зарегистрироваться]
 

eKhNUIR >
Філологічний факультет >
Наукові роботи. Філологічний факультет >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/5631

Название: Комерційний брендинг у сучасній Україні: регіональний аспект (на матеріалі ринку солодощів Харківщини
Авторы: Хавкіна, Л.М.
Храмова, Г.О.
Ключевые слова: торговельна марка
бренд
брендинг
образ
комунікація
trade mark
brand
branding
image
communication
Дата публикации: 2011
Издатель: Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Библиографическое описание: Хавкіна Л.М. Комерційний брендинг у сучасній Україні: регіональний аспект (на матеріалі ринку солодощів Харківщини) / Любов Марківна Хавкіна, Галина Олександрівна Храмова // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 968. Сер.: Соціальні комунікації. – Вип. 3. – С. 116 – 120
Реферат: Вивчені питання творення бренду та загальні параметри сучасного регіонального брендингу. Ефективність брендингових заходів з’ясована за допомогою анкетування споживачів. Особлива увага приділена лідеру – корпорації «Бісквіт–Шоколад». Головний акцент зроблений на тому, що покупець у своєму виборі товару оперує не лише реальними споживчими властивостями, але й тими уявленнями (образами), які сформував у нього бренд. Изучены вопросы создания бренда и общие параметры современного регионального брендинга. Эффективность брендинговых мероприятий выяснена посредством анкетирования потребителей. Особое внимание уделено лидеру – корпорации «Бисквит–Шоколад». Главный акцент сделан на том, что покупатель в своем выборе товара оперирует не только реальными потребительскими свойствами, но и теми представлениями (образами), которые сформировал у него бренд This article is devoted to studying the issue of brand development and gen-eral positions for modern regional branding. The materials for the study were sweet industry of Kharkiv region, branding effectiveness measures which participants is cognized by questioning consumers, particular attention is paid to the corporation «Biscuit–Chocolate» as a lieder. Attention is focused to the fact that the buyer in his choice of products operates not only the actual consumer features, but those representations (images), which he formed in the perception of the brand.
Описание: Хавкіна Любов Марківна – доктор філологічних наук, професор кафедри журналістики Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Храмова Галина Олександрівна – студентка відділення журналістики Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/5631
Располагается в коллекциях:Наукові роботи. Філологічний факультет
Наукові роботи студентів та аспірантів. Філологічний факультет

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
khavkina_khramova.pdf212,54 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Просмотр статистики

Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright   ©   2002-2008   MIT   and   Hewlett-Packard - Обратная связь