DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Навчально-науковий інститут міжнародної освіти >
Наукові роботи. Навчально-науковий інститут міжнародної освіти >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/5396

Название: Концепція мовної підготовки іноземців у ВНЗ України
Другие названия: Концепция языковой подготовки иностранцев в вузах Украины
The Conception of Foreign students’ Language training in Ukrainian high school institutions
Авторы: Ушакова, Н.І.
Дубічинський, В.В.
Тростинська, О.М.
Ушакова, Н.И.
Дубичинский, В.В.
Тростинская, О.Н.
Ushakova, N.I.
Dubichinskiy, V.V.
Trostynska, O.M.
Ключевые слова: концепція мовної підготовки
іноземці
вищі навчальні заклади
концепция языковой подготовки
иностранцы
высшие учебные заведения
conception of language training
foreigners
high school institutions
Issue Date: 2011
Издатель: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти
Библиографическое описание: "Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки", 2011, № 19
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено розробці основних складників концепції мовної підготовки іноземців у ВНЗ України відповідно до основних положень Державної концепції мовної освіти і міжнародних рівнів володіння іноземною мовою.
Описание: Статья посвящена разработке основных составляющих концепции языковой подготовки иностранцев в вузах Украины в соответствии с основными положениями Государственной концепции языкового образования и международными уровнями владения иностранным языком.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/5396
Appears in Collections:Наукові роботи. Навчально-науковий інститут міжнародної освіти

Files in This Item:

File Description SizeFormat
11yshkon.pdf521,53 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback