Архив электронных ресурсов
[Зарегистрироваться]
 

eKhNUIR >
Філологічний факультет >
Наукові видання. Філологічний факультет >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/5385

Название: Сучасний український рекламний міф
Авторы: Хавкіна, Л.М.
Ключевые слова: український рекламний міф
реклама
сучасне міфотворення
рекламний дискурс
Дата публикации: 2010
Издатель: Х. : Харківське історико-філологічне товариство
Библиографическое описание: Хавкіна Л.М. Сучасний український рекламний міф : монографія / Л.М. Хавкіна. — Х. : Харківське історико-філологічне товариство, 2010. — 352 с.
Реферат: У монографії досліджується корпус проблем, пов’язаних із феноменом рекламної міфотворчості, вивчається міфологічна природа реклами як тексту й дискурсу на матеріалі сучасного вітчизняного медіа-простору. Український рекламний міф оцінюється з огляду на шляхи й засоби його творення (вербальні та екстралінгвістичні), основні значущі структурно-семантичні компоненти (бінарні опозиції, архетипи, символіку, хронотоп), особливості функціонування в медіа-середовищі та роль у бутті соціуму. Для науковців, викладачів, практиків рекламної сфери, журналістів, а також усіх, хто цікавиться питаннями міфологічних засад функціонування реклами.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/5385
ISBN: 978-966-1630-08-5
Располагается в коллекциях:Наукові видання. Філологічний факультет

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
khavkina_monograph.pdf1,93 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Просмотр статистики

Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright   ©   2002-2008   MIT   and   Hewlett-Packard - Обратная связь