DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Філологічний факультет >
Наукові видання. Філологічний факультет >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/5385

Название: Сучасний український рекламний міф
Авторы: Хавкіна, Л.М.
Ключевые слова: український рекламний міф
реклама
сучасне міфотворення
рекламний дискурс
Issue Date: 2010
Издатель: Х. : Харківське історико-філологічне товариство
Библиографическое описание: Хавкіна Л.М. Сучасний український рекламний міф : монографія / Л.М. Хавкіна. — Х. : Харківське історико-філологічне товариство, 2010. — 352 с.
Краткий осмотр (реферат): У монографії досліджується корпус проблем, пов’язаних із феноменом рекламної міфотворчості, вивчається міфологічна природа реклами як тексту й дискурсу на матеріалі сучасного вітчизняного медіа-простору. Український рекламний міф оцінюється з огляду на шляхи й засоби його творення (вербальні та екстралінгвістичні), основні значущі структурно-семантичні компоненти (бінарні опозиції, архетипи, символіку, хронотоп), особливості функціонування в медіа-середовищі та роль у бутті соціуму. Для науковців, викладачів, практиків рекламної сфери, журналістів, а також усіх, хто цікавиться питаннями міфологічних засад функціонування реклами.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/5385
ISBN: 978-966-1630-08-5
Appears in Collections:Наукові видання. Філологічний факультет

Files in This Item:

File Description SizeFormat
khavkina_monograph.pdf1,93 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback