Условия интеграции людей с особыми потребностями в сферу высшего образования

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна

Анотація

В статье анализируются условия успешной реализации инклюзивного образования, которое позволяет существенно минимизировать процессы маргинализации людей с инвалидностью. Автор подчеркивает, что реализации принципов инклюзивного образования препятствуют множественные структурные ограничения, среди которых отмечаются барьеры физического пространства, препятствия социального свойства. В статті аналізуються умови успішної реалізації інклюзивного навчання, яке дозволяє суттєво мінімізувати процеси маргіналізації людей з інвалідністю. Автор підкреслює, що реалізації принципів інклюзивного навчання перешкоджають різні структурні обмеження, серед яких відмічаються бар’єри фізичного простору, перешкоди соціального характеру. The conditions of successful realization of inclusive education are analyzed in the article. It allows to reduce essentially the marginalization processes of people with physical inability. The author emphasizes, that realizations of inclusive education principles interfere plural structural restrictions, among which the barriers of physical space and obstacles of social nature are marked.

Опис

Плахова Елена Николаевна – кандидат соціологічних наук, доцент кафедри соціології управління та соціальної роботи соціологічного факультету Харьківського національного університету імені В.Н. Каразіна.

Ключові слова

inclusive education, people with physical inability, social disadaptation, social integration, high education, инклюзивное образование, люди с ограниченными физическими возможностями, социальная дезадаптация, социальная интеграция, высшее образование

Бібліографічний опис

Плахова Е.Н. Условия интеграции людей с особыми потребностями в сферу высшего образования / Плахова Елена Николаевна // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2010. – №891. Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи. – Вип. 26. – С. 180-183