Психолингвистический подход к анализу лингвокультурного концепта бизнес

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна

Анотація

В статье проводится психолингвистический анализ концепта БИЗНЕС – одного из ключевых концептов культуры англоязычного социума, который прочно закрепился и в русскоязычном сообществе. На базе ассоциативного эксперемента выявляются ассоциативные связи данного концепта с другими значимыми концептами культуры английского/американского и русского языковых коллективов. В статті проводиться психолінгвістичний аналіз концепту БІЗНЕС – одного з ключових концептів культури англомовного соціуму, який закріпився в російськомовній спільноті. На базі асоціативного експерименту були виявлені асоціативні зв’язки даного концептуз іншими значними концептами культури англійського/американського та російського мовних колективів. In the article the psycholinguistic analysis of the concept BUSINESS is conducted. It’s one of the key concepts of English-language society culture which firmly gained a foothold in the Russian-language society. On the base of associative experiment associative ties and connections of this concept come to light with other meaningful concepts of culture of the English/American and Russian societies.

Опис

Ключові слова

the linguistic-cultural concept, the psycholinguistic analysis, associative experiment, associative ties and connections, лингвокультурный концепт, психолингвистический анализ, ассоциативный эксперимент, ассоциативные связи

Бібліографічний опис

Старцева Н.Н. Психолингвистический подход к анализу лингвокультурного концепта бизнес / Н.Н. Старцева // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2010. – №897. Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 62. – С. 42 - 48