DSpace
[Register]
 

eKhNUIR >
Факультет іноземних мов >
Наукові роботи. Факультет іноземних мов >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/4940

Название: Процес оцінювання в ході інтерактивного навчання
Авторы: Свердлова, І.О.
Ключевые слова: interactive teaching
assessment criteria
speech habits
critical thinking
communication
інтерактивне навчання
критерії оцінювання
мовленнєві навички
критичне мислення
комунікація
Issue Date: 2009
Издатель: Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Библиографическое описание: Свердлова І.О. Процес оцінювання в ході інтерактивного навчання / І.О. Свердлова // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2009. – №867. Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 60. – С.
Краткий осмотр (реферат): Були вивчені особливості процесу оцінювання в умовах інтерактивного навчання. Доведено, що на відміну від традиційного оцінювання, при активному навчанні об’єктами контролю виступають не тільки мовленнєві навички та вміння, але й навички критичного мислення та комунікації. Розроблені критерії оцінювання учнів як при індивідуальній роботі, так і в умовах роботи в групах співпраці; запропонована техніка організації роботи учнів в таких групах. Показано, що при розробці вимірників для оцінювання окремих прийомів активного навчання доцільно підключати самих учнів. Были изучены особенности оценивания при интерактивном обучении. Доказано, что в отличие от традиционного оценивания, при активном обучении объектами контроля являются не только речевые навыки и умения, но и навыки критического мышления и коммуникации. Разработаны критерии оценивания учащихся, как при индивидуальной работе, так и в условиях работы в группах сотрудничества; предложена техника организации работы учеников в таких группах. Показано, что к разработке некоторых критериев оценивания целесообразно подключать самих учащихся. The peculiarities of assessment in the course of interactive teaching have been investigated. It was proved that in contrast to traditional assessment speech, critical thinking and communicative skills should be in the focus of control. Assessment criteria for individuals and groups have been worked out; teaching techniques for a group work have been suggested. It was shown that in some cases it’s reasonable to involve students into the process of designing criteria.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/4940
Appears in Collections:Наукові роботи. Факультет іноземних мов

Files in This Item:

File Description SizeFormat
I.O. Sverdlova.pdf543,05 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback