Качество университетского образования социальных работников: проблемы оценки

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна

Анотація

В cтатті розглядаються деякі аспекти проблеми оцінки якості освіти соціальних працівників. Аналізуються основні підходи до інтерпретації поняття “якість вищої освіти”. Автор підкреслює, що основоположна роль в оцінці якості освіти в області соціальної роботи повинна належати духовно-етичним і морально-психологічним компонентам готовності до соціальної роботи, оскільки саме моральні цінності та норми виступають орієнтирами поведінки соціального працівника та визначають його ідеальний портрет. The article deals with the problem to evaluate the quality of higher school education of the specialists in the field of social work. It is analyzed a main approaches and interpretations to investigation of “quality of education”. The author underlines the necessity to research of moral-psychological component and values of readiness for social work which must lie in the basis of personality and conduct of social worker and determines acceptability of these or those actions within the framework of the profession.

Опис

Аветисян Татьяна Викторовна – соискатель кафедры управления и социальной работы социологического факультета Харьковского национального университета имени В. Н. Каразина

Ключові слова

качество высшего образования, компетентностный подход, потенциал образования, культуроцентричность образования

Бібліографічний опис

Аветисян Т.В. Качество университетского образования социальных работников: проблемы оценки / Аветисян Татьяна Викторовна // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2009. – №844. Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи. – Вип. 23. – С. 266 - 269