Архив электронных ресурсов
[Зарегистрироваться]
 

eKhNUIR >
Медичний факультет >
Наукові роботи. Медичний факультет >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/4288

Название: Особливості стану здоров’я та функціонування регуляторних систем організму молодших школярів в залежності від соціально- психологічної адаптації до навчання
Авторы: Даниленко, Г.М.
Попов, М.М.
Пашкевич, С.А.
Яблучанський, А.М.
Ключевые слова: стан здоров’я
соціально-психологічна адаптація
імунний статус
варіабельність серцевого ритму
Дата публикации: 2004
Издатель: Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
Библиографическое описание: Даниленко Г.М. Особливості стану здоров’я та функціонування регуляторних систем організму молодших школярів в залежності від соціально- психологічної адаптації до навчання / Г.М. Даниленко, М.М. Попов, С.А. Пашкевич, А.М. Яблучанський // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2004. – № 614. Сер.: Медицина. – Вип. 7. – С. 86 – 89
Реферат: Встановлені особливості формування здоров’я, функціонування імунної системи та нейрогуморальної системи молодших школярів в залежності від ступеню адаптації до умов навчання. Установлены особенности формирования здоровья, функционирования иммунной системы и нейрогуморальной системы младших школьников в зависимости от степени адаптации к условиям обучения. Features of formation of health, functioning of immune system of younger schoolboys are defined depending on a degree of adaptation to conditions of education.
URI: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/4288
Располагается в коллекциях:Наукові роботи. Медичний факультет

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
G.N. Danilenko, N.N. Popov, S.A. Pashkevich, А.N. Yabluchansky.pdf327,56 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Просмотр статистики

Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! Яндекс цитирования DSpace Software Copyright   ©   2002-2008   MIT   and   Hewlett-Packard - Обратная связь